Denní dávka smíchu: Facebooková domluva s PetCenter.cz

Denní dávka smíchu: Facebooková domluva s PetCenter.cz

Pan Martin Macek Cabicar se rozhodl nepárat s e-shopem, který mu nedoručil objednané zboží. Napsal jim pěkně na Facebook, ať to všichni vidí. A díky tomu, že je taková veselá kopa se skvělým smyslem pro humor, příspěvek opravdu vidělo hodně lidí. Jakmile totiž jednou začnete číst, budete chtít vědět, jak to pokračovalo.

Martin Macek Cabicar se obrátil na facebookovou stránku PetCenter.cz s tím, že před týdnem objednával krmivo pro psa (hluchý a slepý, na obrázku výše) a stále ho nemá. Protože má zřejmě až neobvykle vyvinutý smysl pro humor, přidal i poznámku o tom, že bude rovněž potřebovat rakvičku.

Tým PetCenter.cz mu odpověděl seriózně. Avšak nespokojený zákazník to celé opět obrátil ve vtip. Úplným vrcholem pak bylo lživé prohlášení e-shopu, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Pan Cabicar už si ji totiž vyzvedl. I když jak sám dodává, teoreticky to je možné, že třeba špatně zavřel dveře a pytle s granulemi se vrátily.

Přečtěte si to sami, rozhodně to totiž stojí za to. Smát se budete ještě za týden, když si na to vzpomenete.

cabicar-petcenter

A případ pak měl ještě pokračování. Pod příspěvkem, který naleznete zde, se objevily komentáře nadšených uživatelů, kteří se perfektně pobavili. Rovněž se ale ještě vyjádřil Martin:

„Dobrý den, moc se omlouvám, že ještě píšu, ale musím se na tomto místě ohradit proti fámám, že by šlo o nějakou reklamu, za kterou bych byl placen. Já s firmou Pet Center, která má zrovna v akci vepřové ucho za výborných 17Kč akvarijní set Capri za pouhých 2499Kč, krmivo pro psy Royal Canin nebo Advantix Antiparazitikum Pro za výprodejové ceny, nemám vůbec nic společného a pana ředitele – zdravím, Dalku – absolutně neznám. Jsem jen obyčejný zákazník s obyčejným osmnáctiletým psem, který je po dvou až pěti mozkových příhodách. Naštěstí se mu celkem nic nestalo, protože mozek se v jeho případě nikdy nejevil jako životně důležitý orgán. Ani jako aktivní. Jinak je to zcela zdravý hlucho-slepý pejsek, s poruchou rovnováhy a příjmu potravy, ztrátou orientace, inkontinencí, narkolepsií, nočními děsy, houserem, vrzáním zubů, průjmy a prdy, že by z toho vyhynula Čína. Přesto ho máme rádi, proto mu kupujeme superprémiové krmivo. A proti Pet Center nic nemám, jen to na mne působí, že zaměstnanci potřebují přidat, aby měli vůbec nějakou motivaci k práci a jak jsem četl, s brigádníky by se tam mělo jednat slušněji. Nebo možná obecně s lidmi. A jinými zvířaty. Přeji hezký den.“

Martin jistě ani netušil, že bude díky jednomu příspěvku tak slavný. Koluje všude možně po Facebooku, lidé nad ním brečí smíchy. Jen Pet Centrum se k celé záležitosti pochopitelně staví trochu negativně.

Na jejich stránce už tento příspěvek nenajdete. Naopak se tam záhadně objevila informace pro zákazníky, že se pro rychlejší komunikaci mají obracet raději na email než psát na Facebook. To asi nebude náhoda, že?

petcenter-post

A ještě takový bonus na závěr. Zřejmě se našel ještě někdo se stejným smyslem pro humor. Nabízí totiž rakvičku.

1044432_799574180058620_2041441623_n

Zdroj: Pooh

Komentáře

Nahoru