Diablo 3: Blizzard ohlásil první datadisk Reaper of Souls

V posledních dnech se celkem hojně spekulovalo o tom, co nám Blizzard ukáže nového, a to zejména proto, že se blížil gamescom, který proběhl před několika dny a za cca 2 měsíce nás čeká autentická akce Blizzardu – Blizzcon. Spekulovalo se zejména o novém datadisku k World of Warcraft, ale stejně tak i o Warcraft 4 nebo novém (a tedy prvním) datadisku k Diablu 3.

Právě na gamescomu nám Blizzard představil první datadisk pro Diablo 3 s názvem Reaper of Souls. Jak je již u Blizzardu zvykem, jedná se o rozsáhlou expanzi. Hlavní otázkou však je, zda dokáže nový datadisk přilákat hráče zpět, jelikož Diablo 3, přesto, že nebylo špatnou hrou – příliš úspěchu u hráčské komunity nesklidilo.

Datadisk Reaper of Souls představí zcela nový příběh, ve kterém bude finálním bossem Mathael, což je padlý anděl moudrosti, který se vrací, jako anděl smrti. Právě on, bude představovat hlavního záporáka a protějšek k Tyraelovi, který stojí na vaší straně.

Nový akt přinese kromě nového bosse také spoustu nových monster, itemů a hlavně úplně nové prostředí Westmarch. Nový příběh však není vše, co datadisk hráčům nabízí. Blizzard totiž přidal nové unikátní povolání, kterým je Crusader.

Crusader by se dal s klidem přirovnat například k Paladinovi, z druhého dílu. Jedná se totiž o bojovou postavu, která bude užívat zejména zbraně na blízko a sem tam nějaké to ofensivní kouzlo na střední vzdálenost. Nicméně některé Crusaderovo ability lze vidět v gameplay videu níže.

Dále blizzard představí nový systém lootu (padání věcí), tzv. Loot 2.0. Ten popisuje, jako systém, ve kterém bude padat mnohem méně věcí, za to však s větší hodnotou. Jednoduše řečeno budete sbírat mnohem méně odpadu v mnohem kratším čase. Loot tak má být pro hráče více atraktivní.

Datum vydání prozatím není známo. Navíc pokud si pamatujete na dlouhý vývoj Diabla 3, moc dobře víte, že Blizzard nemá problém s restartováním celých projektů a navíc má v oblibě i odklady. I když na druhou stranu – datadisk bude zcela jistě rychlejší. Prozatím se však musíme spokojit s proslulým „When it’s done“ :)

 

 

Student, recenzent, filozof a skladatel. Tvrdí, že člověk by si měl každý den rozšiřovat své obzory a neustále uplatňovat kritické myšlení. Stál u zrodu projektu Svatantra a ve volném čase se věnuje také komponování hudby. Má rád přírodu, moudré lidi, metafyziku a je fascinován neznámem. V současné době přispívá na několik webů a píše především o přírodě a počítačových hrách.

Komentáře

Nahoru