Digisemestr chce studenty naučit online marketingu

České vysoké školy kladou malý důraz na výuku marketingu, přestože se za něj v posledních letech utrácí neuvěřitelné peníze a firmy mají nedostatek kvalifikovaných odborníků. Aspoň trochu chce tento problém pomoci vyřešit Digisemestr – studijní program, který odstartuje 26. září na VUT v Brně.

logo digisemestr2

Kvalifikovaných odborníků je málo

Firmy vyhledávají mladé zaměstnance, kteří by byli vzdělaní v oblasti online marketingu a měli zkušenosti, protože samy nemají kapacity na to, aby je mohly zaškolovat. Jenže kde se studenti mají učit, když jim školy tuto možnost neposkytují?

„Vysoké školy dnes nabízí zájemcům o digitální marketing jen pár předmětů v rámci širších studijních oborů. To je velká škoda, protože výdaje na online reklamu meziročně neustále rostou. Například ve Velké Británii se online marketingu běžně věnují celé bakalářské i magisterské programy,“ upozorňuje Jindřich Fáborský, zakladatel Digisemestru a také Marketing Festivalu.

Programy nebo konference, které se tématu věnují, se sice občas konají, ale většinou jsou vhodnější spíše pro ty, kteří se v problematice už trochu orientují. Studenti potřebují komplexní přehled s předpřipraveným učebním plánem.

„Pod pokličku reálných kampaní mohou studenti nahlédnout i na neformálních akcích jako jsou Barcampy a studentské konference. Ty však často nemají žádný odborný dohled a jejich kvalita a přínos často kolísá v souvislosti s propagačním účelem některých příspěvků. Řečníci se zde navíc věnují jen úzce vymezeným problémům bez širšího uvedení do kontextu, což může vést u mladých marketérů k osvojení špatných postupů a zbytečným omylům,“ upozorňuje Fáborský.

Studenti Digisemestru se setkají s odborníky z praxe

Digisemestr je v tomhle jiný. Má připravený odborně garantovaný výukový plán, který obsahuje jak teoretické základy, tak příklady z praxe. Jeho účastníci se setkají s reálnými daty z kampaní, které pohnuly českou marketingovou scénou. Přednášet jim přitom budou marketingoví odborníci a česká marketérská špička z Marketing Festivalu.

ilustracni foto_digisemestr

Přednášet budou opravdoví odborníci z oboru

S těmito lidmi se budou účastníci semestru setkávat i mimo formální hodiny. Počítá se s přátelskými večerními posezeními, při kterých studenti získají příležitost seznámit se s budoucími kolegy nebo zaměstnavateli.

Studijní program:

  • Úvod do digitálního marketingu
  • Role vyhledavačů v online marketingu a SEO
  • SEO a linkbuildingové techniky prakticky
  • PPC ve vyhledavačích + remarketing
  • PPC reklama na sociálních sítích
  • Webová analytika se zaměřením na Google Analytics
  • Webová/zákaznická analytika
  • Sociální sítě a content marketing
  • Copywriting a kreativa
  • Branding pomocí internetových nástrojů
  • E-mail marketing (teorie + praxe v MailChimpu)
  • Affiliate, mobile a video marketing
  • Techniky zvyšování konverzního poměru a úvod do UX
  • Závěrečná zkouška

Začíná se v září

Studijní program Digisemestr nabídne přes 100 hodin přednášek, které budou probíhat během 13 sobot na půdě VUT v Brně.

„VUT patří mezi ty univerzity, které se nebojí vytvářet kreativní, a zároveň efektivní marketingové kampaně. Rádi proto podpoříme vzdělávání mladých lidí a poskytneme Digisemestru to nejlepší přednáškové zázemí,“ vysvětluje Jitka Vanýsková, mluvčí VUT.

VUT Brno3

Přednášky budou probíhat v prostorách VUT Brno

Do semestru bude přijato 250 studentů a školné bude činit 3 790 Kč. Zápis odstartuje v srpnu 2015 na oficiálních stránkách Digisemestru. V prosinci 2015 získají úspěšní studenti po složení závěrečných zkoušek certifikát a příležitost vstoupit do světa marketérů ve velkém!

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru