Do funkce regionální generální ředitelky GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare byla jmenována Romana Jourdren

Do funkce regionální generální ředitelky GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare byla jmenována Romana Jourdren

Společnost GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare oznámila změny ve vedení jak v České republice a na Slovensku, tak na regionální úrovni. Jmenovala Romanu Jourdren regionální generální ředitelkou pro střední a východní Evropu. Ve funkci generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ji nahradí Pavel Behenský. 

Romana Jourdren, která až doteď působila ve funkci generální ředitelky pro Českou republiku a Slovensko, byla jmenována novou regionální generální ředitelkou pro střední a východní Evropu (region CEE). Ve funkci generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ji nahradí Pavel Behenský, dosavadní obchodní ředitel.

V nové roli generální ředitelky pro region CEE bude Romana Jourdren zodpovědná za všechny aktivity GSK Consumer Healthcare napříč 30 trhy, z nichž nejdůležitější jsou Rusko, Polsko, Ukrajina, Česká republika, Slovensko, Rumunsko a Maďarsko.

O společnosti GSK Consumer Healthcare

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare je jedna ze tří celosvětově nejúspěšnějších divizí společnosti GSK. Naší vizí je být nejlepší společností v oblasti volně prodejných produktů pro zdravotní péči a tohoto úspěchu dosáhnout pomocí vědeckého úsilí a konkrétních hodnot. Náš byznys zahrnuje vývoj a prodej produktů v oblasti wellness, orální hygieny, výživy a dermatologie. V našem portfoliu se nacházejí některé z nejoblíbenějších a nejprodávanějších značek na světě, například Sensodyne, Voltaren, Corega, Panadol nebo Theraflu.

GSK Consumer Healthcare je jedním z celosvětově nejúspěšnějších výrobců volně prodejných léků, zároveň obsadil první příčku v oblasti wellness napříč 36 trhy a je lídrem v oblasti specializované orální hygieny. V roce 2017 byla společnost GSK Consumer Healthcare zvolena v hlasování jedním z TOP 3 zaměstnavatelů v ČR v anketě Zaměstnavatel roku, kterou pořádají společnosti Sodexo a PWC.

Zkušenosti Romany Jourdren

Romana Jourdren má bohaté zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a celkového řízení firmy v sektoru spotřebního zboží. Předtím než začala v roce 2013 pracovat v GSK, působila ve společnostech Philips, EgonZehnder, Danone nebo Kimberly Clark. V posledně jmenované společnosti měla na starosti region střední Evropy a byla zodpovědná za aktivity v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Agendu spojenou s její novou pozicí bude jako rodilá Češka řídit z Varšavy, kde se nachází firemní ústředí pro region CEE, a zároveň se stane členem evropského vedení společnosti (European Leadership Team).

Romana Jourdren 1

Erhard Heck, Europe Region Head pro GSK Consumer Healthcare, říká: „Jsem nadšený, že se vedoucí role pro střední a východní Evropu ujímá Romana a že se zároveň stane členem evropského vedení naší společnosti. Romana je velmi talentovaná, umí dosahovat potřebných výsledků a své vedoucí schopnosti prokázala již mnohokrát, naposledy ve své předchozí pozici generální ředitelky pro ČR a Slovensko, ale i dříve během své kariéry. Tím, že ze svěřeného regionu pochází, zná zdejší spotřebitele, zákazníky i tržní poměry velmi dobře. Její bohaté obchodní zkušenosti, chuť vítězit a schopnost zapojovat na cestě za výsledkem do spolupráce různé týmy a spojovat lidi z ní činí ideálního kandidáta pro tuto roli.“

Romana Jourdren dodává: „Je pro mě skutečnou ctí, že mohu vést náš byznys v regionu CEE, kde již společnost GSK zanechala silnou stopu. Máme globální i lokální značky, které vítězí ve více kategoriích napříč mnoha trhy a spotřebitelé si je oblíbili. Příležitosti, které před sebou máme, jsou obrovské. Významnou částí mé práce bude zrychlit růst a zajistit naprostou soustředěnost na cestě k tomuto cíli. Vážím si také toho, že budu mít možnost vést tým plný skvělých a talentovaných lidí. Díky němu, silnému produktovému portfoliu a skvělým inovacím věřím, že se nám podaří být jednou z nejinovativnějších, nejúspěšnějších a spotřebiteli oblíbených společností v oblasti zdravotnického spotřebního zboží v regionu CEE.“

Pavel Behenský má velmi bohaté obchodní zkušenosti. Role obchodního ředitele pro ČR a Slovensko se ujal po vytvoření společného podniku mezi Novartis OTC a GSK Consumer Healthcare v roce 2013. Předtím pracoval jako Business Unit Head Mass Market. Kromě GSK působil v Procter&Gamble, Danone a Fromageries Bel. V P&G zastával různé obchodní a marketingové pozice, včetně obchodního ředitele, a to i na regionální úrovni.

Pavel Behensky

V reakci na jmenování Pavla Behenského generálním ředitelem pro ČR a Slovensko Romana Jourdren dodala: „Jsem ráda, že se vedoucí role pro ČR a Slovensko ujme Pavel. Zná byznys velmi dobře a v minulých letech významně přispěl k našim úspěšným výsledkům, tj. k dosažení dvouciferného růstu, klíčového místa ve všech kategoriích a postavení jedničky v segmentu orální hygieny na Slovensku. Díky tomu, že jsem s Pavlem minulá léta spolupracovala, věřím, že je nejlepší volbou pro vedení týmu.“

Pavel Behenský doplňuje: „Těší mě, že mohu navázat na cestu, kterou započala Romana v roli generální ředitelky. Máme jasné priority a ambiciózní plány, abychom byli i nadále lídrem na trhu. A co je nejdůležitější, budu se moci spolehnout na tým, který pracuje se skutečným nasazením a vášní.“

Zdroj, text/foto: cz.gsc.com 

Zajímá se o psychologii, filozofii a pozitivní myšlení. Pravidelně se věnuje modernímu tanci a sportování. Ve volném čase spravuje svůj blog. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Stále studuje na univerzitě, ale práce je jejím koníčkem. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru