Tisková zpráva: Dobrý web spustil hlasování soutěže Osobnost digitálního marketingu

Dobrý web spustil hlasování soutěže Osobnost digitálního marketingu

Digitální agentura Dobrý web pořádá každoroční konferenci WebTop100 a spustila hlasování soutěže Osobnost digitálního marketingu, které bude probíhat do 19. října. Nominace odborné poroty již proběhly během měsíce září. Jméno vítěze hlasování bude oznámeno v listopadu na slavnostním vyhlášení konference.

Jedná se již o 16. ročník soutěže WebTop100 proběhne 15. listopadu v Národním domě na Vinohradech. Výherce Osobnosti digitálního marketingu bude představen v rámci závěrečného vyhlášení celé akce. Formou hlasování o něm rozhodnou všichni členové WebTop100 a mezi nominovanými letos jsou:

Oliver Dlouhý

Oliver začal na internetu podnikat v roce 2008. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později řídil internetové obchody s elektronikou. Obchodoval také s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil inovativní vyhledávač letenek Kiwi.com, kterému se nyní věnuje naplno a řídí jeho globální expanzi.

Michaela Gregorová

Michala dělá PR na volné noze od roku 2006. Starala se o komunikaci pro klienty jako Mall.cz, Fler.cz, Bonami, UGO a Rohlik.cz. V Rohlíku od prosince 2016 působila v čele marketingu a PR. Aktuálně je v této společnosti její zodpovědností zákaznická zkušenost.

Robert Haas

V 90. letech působil jako grafik, v roce 1999 spoluzaložil digitální kreativní agenturu SYMBIO, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. V SYMBIU spolupracuje se zhruba 60 lidmi a jeho cílem je smysluplná práce, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz.

 

Screen Shot 2017-10-12 at 12.25.24 AM

 

Marie (Chytilová) Havlíčková

Marie je ředitelkou největšího inspiračního portálu Slevomati. Ve firmě začínala před pěti lety a začínala na pozici manažerky pro Prahu, postupně se ovšem vypracovala na vedoucí módní sekce a nyní stojí v čele firmy. Pod jejím vedením se ze Slevomatu stal jeden z největších hráčů tuzemského e-commerce.

Vít Horký

Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung či ZOOT zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Společnost má své pobočky v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu i San Franciscu, obsluhuje tak zákazníky ve více než 30 zemích světa a na 5 kontinentech. Vítek vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

Filip Podstavec

Filip Podstavec je 27 letý český online marketingový specialista, lektor, přednášející, moderátor a milovník asijské kuchyně. Jako jediný Čech, letos již podruhé přednáší na největší evropské marketingové konferenci Marketing Festival po boku světových osobností a je vlastníkem rychle rostoucího startupu Marketing Miner.

 

dobry-web-logo

 

Jiří Rostecký

Jiří podporuje české podnikatele a marketéry v rozšiřování jejich dovedností. Ve své one-man-show MladýPodnikatel.cz, největším českém videocastu a podcastu o podnikání a marketingu, zpovídá podnikatele, ředitele firem, manažery i marketéry a rozebírá s nimi nejen jejich příběhy, ale i marketingové a obchodní strategie. Rozhovory koncipuje tak, aby byly užitečné pro začátečníky i profesionály. Vydává minimálně dva rozhovory týdně, sledují ho desítky tisíc lidí z byznysu a marketingu a na rozdíl od jiných tvůrců se mu daří projekt rozšiřovat dlouhodobě.

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik a doktorand informační vědy. Působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers, vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsoby, jak lze tento svět analyzovat, mapuje ve svých sémiotických textech a vývoji analytických nástrojů. V současnosti se věnuje strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií.

Michal Šmída

Spolu se svým týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně, po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College nastoupil do banky Baclays Capital. Po celkově 11 letech v zahraničí se v roce 2013 vrátil do České republiky a s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. Společnost představila inovativní platební metody, uvést lze například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes jej zařadil mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů a na polském Wolves Summitu byla společnost ohodnocena jako nejlepší evropský startup roku 2016.

O Dobrém webu s.r.o.

Digitální agentura Dobrý web doručuje svým zákazníkům skvělý prožitek na webu a zároveň efektivně cílené kampaně. Tým agentury je složen z předních odborníků na UX a digitální reklamu. Dobrý web mimo jiné pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a pořádá prestižní soutěž digitálních projektů WebTop100 spojenou s každoroční konferencí.

Zdroje: dobryweb.cz, webtop100.cz

 

Komentáře

Nahoru