Dnes vyšlo 1 článků

Tisková zpráva: Dobrý web v agenturním působení rebranduje na Sherpas

Dobrý web v agenturním působení rebranduje na Sherpas

Agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu mění jméno své značky v agenturním působení na Sherpas. Přebírá tak mimo jiné postavení lídra v oblasti user experience na českém trhu. Brand Dobrý web bude nadále zastřešovat aktivity týkající se vzdělávání a školení.

Sherpas unikátně kombinují hlubokou a dlouhodobou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s metodami user centered designu a nástroji digitálního markertingu. Tento mix zajišťuje, že digitální design a marketing je důsledně navržen na základě potřeb zákazníků a jejich reálného chování, což vede k nejlepším výsledkům.

 

Snímek obrazovky 2017-11-29 v 9.38.10

 

Proč Sherpas?

Nový brand společnosti symbolizuje její přístup ke klientům, inspiruje se u horských šerpů jakožto respektovaných průvodců, kteří se dokáží vyznat na každém metru trasy na vrchol a správně balancují na hraně mezi odvahou a rizikem.
S pomocí nového brandu i hlavního claimu, tzn. „UX driven digital agency” chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,” vysvětluje Luboš Plotěný, CEO Sherpas.
Značka Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také desítky školení pro veřejnost.

Snímek obrazovky 2017-11-29 v 9.38.41

 

O Sherpas

Sherpas je digitální agentura, která všechny své činnosti navazuje na chování, potřeby a emoce reálných zákazníků jejích klientů. Díky tomu, že je leaderem v oblasti UX na českém trhu, kombinuje v projektech hlubokou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s unikátními UX metodami. To jí poskytuje velmi silný podklad pro rozhodnutí, jaká strategie a aktivity budou u zákazníků klientů skutečně fungovat – ať už se jedná o marketingové aktivity či design digitálních řešení.
 Mezi klíčové klienty Sherpas patří například Airbank, Česká spořitelna, Rockpoint, O2, nebo E.ON.

 

Zdroj: sherpas.cz

Ráda objevuje svět kolem sebe. Cestuje, vzdělává se a potkává zajímavé lidi z celého světa. Věří, že v každém dřímá nějaký poklad, který lze nalézt. V životě si již sama vyzkoušela leccos a viděla i prožila věci, kterým lze často těžko uvěřit. Je plná života a miluje, když ho může předávat ostatním.

Komentáře

Nahoru