Tisková zpráva: Dobrýweb.cz přináší nabídku dvou školení s tématem digital marketing
Digitální agentura Dobrý Web přichází s nabídkou dalších dvou školení, tématem bude digitál. První akce s názvem Low cost digitální marketing se koná 22. listopadu 2017, přednášejícím je Michal Mládek. Druhá akce nazvaná Digital product design se uskuteční 10. ledna 2018 a povede ji Jiří Suchý.
Michal Mládek: Low cost digitální marketing
Účastníci se naučí přemýšlet o své značce, službách či produktech z nadhledu online uživatele. Přijde řeč také na to, jak se srovnat s konkurencí, jak moc je důležitá sebereflexe a Michal Mládek poradí, jak vystoupit z řady. Školení má sloužit i jako inspirace pro konkrétní rozhodování v online směřování a je vhodné i pro začínající podnikatele.
“Digitální marketing je bezesporu účinným prostředkem pro získávání zájmu o značku a produkty, či služby. Každopádně ne vždy je možné operovat s těmi “správnými” rozpočty a přichází na řadu tu více, tu méně zdařilá improvizace. Pojďte si popovídat o tom, jak lze i s omezenými prostředky více plánovat a méně improvizovat a docílit tak zajímavých obchodních, či marketingových výsledků,” říká obchodní a marketingový řiditel Michal Mládek.
Cena tohoto školení je 3 950 Kč bez DPH, lze získat zvýhodněnou cenu 3 450 Kč. Školení probíhá od 10:00 do 18:00 ve školící místnosti Hradčanská, maximální počet účastníků je 15. Vstupenku lze obědnat na dobrýweb.cz.
Jiří Suchý: Digital product design
Tento kurz je určen především pro produktové/projektové managery, začínající designéry, zadavalete či majitele webu a všechny marketingové pracovníky, kteří pracují s webem. Účastníci se dozví informace například o modelování customer journey, jak používat design thinking a dostanou pár typů na to, jak odhadnout, zda li se produkt udrží na trhu.
“Digitální nebo digital-enabled produkty je kategorie, která se postupně začíná rozšiřovat mimo čistý digitál na jakýkoliv produkt, který známe. Jak vytvořit nový produkt, který bude úspěšný v digitálu, případně, jak připravit stávající produkty na digitál, je celkem věda. Společně se podíváme na pár metod, jak si úspěch trochu pojistit,” vysvětluje odborník na digitální strategie Jiří Suchý.
Cena tohoto školení je 4 950 Kč bez DPH, lze získat zvýhodněnou cenu 3 950 Kč. V ceně jsou studijní materiály, certifikát absolventa školení, společný oběd v restauraci, občerstvení po celý den garance vrácení peněz v případě nespokojenosti. Školení probíhá od 10:00 do 18:00 ve školící místnosti Hradčanská, maximální počet účastníků je 15. Vstupenku lze obědnat na dobrýweb.cz.
O Dobrém webu s.r.o.
Digitální agentura Dobrý web doručuje svým zákazníkům skvělý prožitek na webu a zároveň efektivně cílené kampaně. Tým agentury je složen z předních odborníků na UX a digitální reklamu.
Dobrý web mimo jiné pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a pořádá prestižní soutěž digitálních projektů WebTop100 spojenou s každoroční konferencí.
Komentáře