Donald Trump se snaží pomocí cílené reklamy na Facebooku nalákat více lidí na svůj inaugurační večírek
Tým starající se o marketing Donalda Trumpa chce zajistit neuvěřitelnou, možná rekordní účast na inauguračním večírku. Americký prezident se snaží prostřednictvím cílené reklamy na Facebooku nalákat lidi, aby se na večírek dostavili.
To není poprvé, co má Donald Trump kampaň na sociální síti. V minulosti měly reklamy na Facebooku získat voliče. Marina Cockenberg zveřejnila na Twitteru příspěvek, ve kterém vysvětluje, že Donald Trump se snaží nalákat obyvatele New Yorku starší 27 let na jeho večírek.
Mike Pence, viceprezident, na své facebookové stránce zveřejnil video, ve kterém Donald Trump zve lidi na významnou událost, která se koná ve čtvrtek 19. ledna 2017 v sálu Lincolnova památníku.
Specialistka na digitální strategii Laura Olin, která spravovala kampaně Baracka Obamy a Hillary Clintonové, tvrdí, že i přestože se z mailing listu odhlásila, dostává e-maily o vstupenkách na inauguraci Donalda Trumpa.
O víkendu nově zvolený americký prezident řekl, že jeho inaugurace se zdá být ještě větší, než se očekávalo. Objeví se na ní totiž například Toby Keith, 3 Doors Down a otec Angeliny Jolie. Podle posledních odhadů se události zúčastní mezi 700 až 900 tisíci lidí, i když toto číslo ještě může vzrůst, pokud budeme počítat demonstranty. Pro porovnání, bývalý americký prezident Barack Obama měl na inauguraci v roce 2009 přes 1,8 milionu lidí.
Zdroj: The Verge
Komentáře