Tisková zpráva: DPD je připravena na vánoční sezónu – očekává nárůst až o 70 %

DPD, přední přepravce v České republice i v Evropě, je připravena na vánoční sezónu, kdy se počet přepravovaných zásilek pravidelně výrazně zvyšuje. Vzhledem ke stále větší oblibě online nákupů je i letos očekáván enormní nárůst. Aby počty balíčků v tomto omezeném časovém období nebyly navýšeny nekontrolovaně a přepravce tak mohl doručovat v nejvyšší možné kvalitě, domluvilo se DPD na objemech balíků se svými největšími zákazníky. Pro exponovanou oblast Prahy jsou navíc oproti loňskému roku otevřena dvě nová depa.

DPD 1

Díky zvýšení počtu dep pro Prahu ze současných 3 na 5 vzroste přepravní kapacita této exponované oblasti o 67%. Již od začátku roku 2017 začala společnost DPD masivně investovat do rozvoje své přepravní sítě i doručovacích procesů. Byla otevřena zcela nová depa v oblastech Liberec a Karlovy Vary. Do Vánoc bude otevřeno ještě jedno nové depo pro Plzeň. Celkově budou investice do infrastruktury do roku 2021 činit téměř 500 mil. Kč.

Pro rychlejší odbavení zásilek na depu byly upraveny stávající procesy a posílena část třídění a přípravy balíčků do vozidel. Byl také dokončen nábor do řad kurýrů. S největšími klienty především z řad e-shopů, kterých se vánoční sezóna týká především, se přepravce domluvil na nastavení objemových limitů na měsíce listopad a prosinec. Pro e-shopy se zájmem o vyšší část kapacity přepravní sítě je zde možnost podílet se na zvýšených nákladech spojených s přepravou o Vánocích ve formě sezónního příplatku. Podobná opatření pomohou zajistit plynulé doručování i před vánočními svátky.

“V loňském roce jsme se potýkali s rekordním zájmem o naše služby s více než dvojnásobkem balíčků do některých lokalit, kterému jsme často nebyli schopni vyhovět. Proto si letos chceme být opravdu jistí, že zajistíme maximální kvalitu služeb, na kterou jsou naši zákazníci zvyklí,” říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.

Počet přepravovaných balíků se v prosinci každoročně zvyšuje, jen minulý prosinec přepravila společnost přes 115 000 zásilek denně. Proto chce DPD své koncové zákazníky požádat, aby nákup dárků nenechávali na poslední chvíli. Koncentrace zásilek by se tak mohla rozložit do delšího časového období, což by celý proces u e-shopů i přepravy urychlilo.

 Zdroj, text/foto: dpd.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru