Druhý ročník ShopCamp bude opět nejen o e-shopech

17. října v devět hodin v prostorách Fakulty architektury ČVUT odstartuje druhý ročník e-commerce konference ShopCamp. Bude to velkolepá událost, na které se ukáže spousta známých jmen z oblasti tvorby e-shopů, marketingu a příbuzných marketingových oborů. Kromě přednášek je v programu zařazeno pět zajímavých workshopů a na řadu přijdou i startupy.

shopcamp_shopsys_shoptet

Konferenci pořádají společnosti Shoptet a Shopsys, které se věnují e-shopům. Shoptet pronajímá hotová webová řešení pro e-shopy, má na svědomí zhruba 20 % komerčních řešení na českém trhu. Shopsys svým zákazníkům vytvoří e-shop a nadále se o něj stará. S pořádáním konferencí už má zkušenosti, stojí za akcemi jako Barcamp Ostrava nebo PHPlive.

Všechna místa obsazená po dvou minutách od spuštění registrace

Díky tomu, že konferenci pořádají dvě známé společnosti, které s radostí podpořilo mnoho sponzorů, ShopCamp je pro všechny zdarma. Bohužel vás musíme zklamat, protože všechna místa už jsou obsazená. Loni zmizelo prvních 200 lístků na ShopCamp za dvě hodiny, letos byly všechny pryč už dvě minuty od spuštění registrace! Neskutečné, ale docela tomu rozumíme. Opravdu je na co se těšit.

„Chceme, aby se ShopCamp stal pro české e-shopaře místem, kde získají zajímavé informace, ale také místem, kde budou potkávat své známé a kam se budou rádi vracet,“ říká Miroslav Uďan CEO společnosti Shoptet a dodává: „E-komerce jako taková se rychle vyvíjí, proto jsme si jisti, že pro e-shopaře přineseme nové inspirace pro nejen pro jejich byznys.“

350 vyvolených se setká se spoluzakladatelem Centrum.cz Ondřejem Tomkem, Tomášem Bravermanem z Heureka.cz/sk, UX designérem Janem Kvasničkou, který je specialista v tom, jak nenutit uživatele přemýšlet nebo Janem Tichým, který sbíral zkušenosti v H1.cz a dnes školí internetový marketing, webovou analytiku a vývoj aplikací.

Pro ty, na které se nedostalo, budou přednášky zaznamenány

Přichystáno je mnoho zajímavých přednášek na témata jako Co zbyde obchodům z marketingu, když škrtnou veškerou reklamu, Jak dělat Facebooku reklamu lépe, než ostatní či Právní přešlapy v onlinu. Pět workshopů, z nichž si účastníci mohou jeden vybrat, bude rovněž pojednávat o podobných tématech.

„Cílem této konference je pomoci e-shopařům v jejich podnikání, a i proto bude možné brzy všechny přednášky zhlédnout on-line. Věřím, že i letos si to všichni užijeme,“ dodává Petr Svoboda, CEO společnosti ShopSys.

To je vaše jediná útěcha. Konference je určená jen pro ty nejrychlejší, ale k přednáškám online se po konferenci dostaneme všichni. Příští rok si v případě zájmu nezapomeňte nastavit připomínku. Půjde o každou vteřinu. Kdo se dřív zaregistruje, ten půjde.

Komentáře

Nahoru