Durex bojuje za smajlíka kondomu

Máme smajlíky detektiva, traktoru i diskety, která už se vůbec nepoužívá, ale tak důležitá věc, jako je kondom, mezi nimi chybí. Přesně tenhle názor zastává společnost Durex. A rozhodla se to změnit.

Durex tento týden spustil svou kampaň #CondomEmoji a žádá svět, aby ji pomocí tohoto hashtagu podpořil. Slibuje si od toho, že Unicode Consortium, které zodpovídá za nové smajlíky, uvidí zájem a smajlíka kondomu přidá. Durex by si přál, aby tak došlo k příležitosti Světového dne boje proti AIDS, který oslavíme 1. prosince.

Mladí lidé rádi vyjadřují sex pomocí smajlíků

Durex dokonce provedl studii, aby se dozvěděl, zda lidé o smajlíka bezpečného sexu vůbec mají zájem. Zjistil, že 80 % Evropanů ve věku 16 – 25 let považuje za snadnější vyjadřovat sex pomocí smajlíků než slovy (často používají banán, lilek, broskev, párek v rohlíku atd.). Podívejte se sami.

Komentáře

Nahoru