E-commerce Holding a Vivantis chtějí „dobýt“ svět módy a vytvořit silnou značku

Pokud se trošku vyznáte ve vodách internetových obchodů, určitě netřeba představovat Vivantis, pod který se přidal E-commerce Holding (od Jakuba Havrlanta). Cena zatím neuveřejnili. Jejich společným cílem je doslova „zaútočit“ na trh s módou a životním stylem. Tím zároveň vybudovat vlastní značku se silným jménem Vivantis. 

„Půjde nám hlavně o zvýšení efektivity u klíčových aktivit a expanzi na Slovensko a do dalších zemí,“ uvádí předseda představenstva Vivantisu Martin Rozhoň.

Jen dodám, že Vivantis (česká společnost) provozuje internetové obchody silých jmen jako Krasa.cz, Parfemy.cz, Hodinky.cz či Sperky.cz, kdy jeho celkový obrat za minulý rok činil necelou půl miliardu korun. To ho automaticky řadí do top desítky českých obchodníků.

„Na potenciálního partnera jsme měli vysoké nároky, chtěli jsme, aby přinesl nové možnosti růstu, synergie a podpořil náš plán vstupu na zahraniční trhy. Tuto kombinaci jsme našli až u E-commerce Holdingu. Věřím, že společně se nám podaří dosáhnout nastavených cílů a dostat Vivantis do nové etapy,“ říká Martin Rozhoň (stávající vedoucí společnosti)

Celou situaci také komentuje šéf E-commerce Holding Jan Jírovec.

„Jednak je to pro nás skvělá příležitost jak rozšířit portfolio o e-shopy ze segmentu životního stylu. Současně jsem přesvědčený, že máme k dispozici tým a know-how, které Vivantisu rozhodně pomohou posílit pozici,“

Zdroj: e-svet.e15.cz

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru