El.Ka – takhle by měla značka vystupovat na sociálních sítích

Tak jsme zase v rybníčku českých e-shopů narazili na jeden, který si zaslouží pozornost. Spodní prádlo El.Ka má totiž velice dobrou strategii na sociálních sítích. Ovládají Facebook i Instagram a hlavně razí jasné heslo.

Na stylové pánské spodní prádlo El.Ka Underwear jsme poprvé narazili na Facebooku. Už z jejich reklamního banneru nám došlo, že nejspíš prodávají i trenýrky pro dámy. Skutečně je tomu tak, dokonce mají sladěné výbavičky pro páry. Důležitější je však spíš pánská nabídka. Hezkých kousků spodního prádla pro dámy je totiž na internetu k sehnání dost, zato nabídka pro pány je výrazně omezenější. El.Ka se snaží docílit toho, aby se i muži zajímali o to, co nosí. Zatím se jim to daří.

16886-reklama-fb-namornicka

Vize společnosti je jednoduchá: rozzářit každý šuplík se spodním prádlem. Jejich kousky totiž šatník opravdu oživí. Žádné nudné trenýrky u nich nenajdete, jarní kolekce obsahuje hvězdičkové, srdíčkové, puntíkované a proužkované vzory. Přesto to nepůsobí dětsky. Na designu si dávají velmi záležet, je to vidět i na dárkovém balení a právě na sociálních sítích.

Instagram + Facebook = nutnost

Velmi dobře se společnosti daří na Instagarmu (@elkaunderwear), v současné době tam mají asi čtyři tisíce followerů. Jak jsme již zmínili, na designu si dávají záležet, a právě to se projevuje na jejich fotkách. Každý jednotlivý obrázek vydá za tisíc slov a společně vytváří příběh značky El.Ka. Příběh je to rozhodně pozitivní. Těžko se to popisuje, ale když se podíváte na jejich fotky, dýchne na vás neuvěřitelná atmosféra klidu a pohody.

elka1

Ze všech fotek značky El.Ka na vás dýchne pohoda a klid.

Přestože prodávají dámské a pánské trenýrky, daří se jim publikovat fotky, které žádným způsobem nepobuřují. Žádné polonahé slečny s velkým výstřihem ani extra namakaná klučičí těla. Daří se jim vystihnout pěkné momenty a trenky ve všech příležitostech. Všechny obrázky působí krásně pozitivně.

elka2

Obrázky nepůsobí lacině, ale pozitivně.

Na Facebooku je to podobné. Kromě toho se snaží působit i na Google+ a nahrávat videa na YouTube. Snaží se prostě budovat značku a v tom to je. Lidi nejlépe přilákáte, když je přesvědčíte, že váš výrobek je něco must-have, co mají všichni, co si všichni fotí na Instagram a co je trendy. Trenýrky El.Ka s heslem „Když je máš, tak je ukaž“ trendy určitě jsou.

Komentáře

Nahoru