Dnes vyšlo 1 článků

Email marketing: Oslovte minimálně 50 tisíc zákazníků

Internet je médiem dnešní doby. Na internetu získáváme aktuální zprávy, komunikujeme na něm, nakupujeme, objednáváme služby nebo spravujeme svoje finance. Proto je logické, že na internet je cílená i reklamní strategie firem a služeb. S jednoduchostí a s prakticky nízkými náklady tak na stránkách a mailech oslovíte co nejširší počet potencionálních zákazníků. Výhoda je, že internet nemá omezení hranicemi, takže vaši propagaci můžete díky internetu adresovat v podstatě po celém světě. Je jedno, jestli tuto formu propagace výrobků a služeb a oslovení budoucích zákazníků využije zavedená firma nebo podnik, nebo jestli si tento způsob získávání zákazníků volí začínající podnikatel nebo služba.

Jednoduchá cesta k oslovení zákazníků

Jestliže tedy potřebujete oslovit co nejširší okruh zákazníků, zajistit propagaci vaší firmě, spravovat databázi potencionálních zákazníků, pak budete asi hledat způsob, jak toto snadno a profesionálně zajistit. Pro takový případ můžete s důvěrou využít internetovou službu Chci-Emailing.eu.

Co to je mailing?

Jde o nabídky a oslovování zákazníků prostřednictvím elektronické pošty. Email marketing tak pomůže zajistit pro vaše služby a výrobky úspěšnou propagaci. A může jít o produkty z jakékoliv oblasti nebo služeb. Od nabídky různých výrobků a zařízení až po služby a nabídky například bankovního sektoru.

Balíčky služeb dle požadavků

Služba Chci-Emailing.eu nabízí svým zákazníkům ověřené a fungující balíčky služeb, které je možné snadno přizpůsobit požadavkům zákazníka. Vždyť hlavním cílem emailingu je zúročit s vysokou návratností vynaložené investice. K nabídce a propagaci vašich služeb nebo produktů bude využito hromadné rozesílání emailů, které jsou distribuovány prostřednictvím sofistikovaných, tzv. chytrých kampaní. Nejde tedy jen o jednorázové rozeslání nabídek, ale i o služby na základě analýzy zpětné vazby získané podle odezvy na odeslané emaily.

Výhodou využití služby emailing je, že oslovovaní zákazníci jsou obesílání na adresy z obsáhlé a průběžně doplňované a aktualizované databáze emailových adres.

Oslovte minimálně 50 tisíc lidí

Využitím zmíněné chytré kampaně je odesláno minimálně 50 tisíc propagačních emailů. A na základě procentuální úspěšnosti, zda adresát zaslanou nabídku shlédl, je vyhodnocován rating. Je-li rating zobrazení nízký, je obesílání adresátů opakováno do doby, než přesáhne hranici 10%.

Že tato forma propagace skutečně funguje, můžete ověřit přímo na internetových stránkách společnosti, kde máte k dispozici i možnost otestování si, jak bude vaše marketingová kampaň fungovat.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru