Facebook chce pomáhat TV stanicím

Facebook by chtěl pomáhat TV stanicím a ještě více tak rozšířit své pole působnosti. Myšlenka „druhé obrazovky“, kde lidé budou moci sledovat živá televizní vysílání přes nástroje na sociálních sítích se již v minulosti objevila. Marketéři v tomto kroku počítali s trendem vysokého nárustu využití sociálních sítí.

Facebook se rozhodl pomáhat TV stanicím a ještě více tak rozšířit pole své působnosti. Nabídne jim nástroje pro hlasování, sběr fotek od fanoušků i nové ikonky. Myšlenka tzv. „druhé obrazovky“, kdy budou lidé moci sledovat živá vysílání pomocí nástrojů na sociálních sítích se již objevila před několika lety. Marketéři si totiž velmi dobře uvědomují trend růstu uživatelů na sociálních sítích.

3086953409_42dfb1bd44_o

Facebook chce pomáhat TV stanicím

Mediální prosředí je stále více připraveno na to, aby byly pomocí různých nástrojů online aktivity propojena živá vysílání.Bob Morgan, technický ředitel ve společnosti Facebook, tvrdí:

„Televizní diváci jsou během sledování svých oblíbených pořadů připojeni na Facebooku. Facebook uvádí, že dle studie, kterou si nechal pro tyto účely vytvořit 85% diváků, kteří jsou připojeni na sociální síti a zároveň sledují TV pořad tvrdí, že se připojují právě na Facebook. Zjistili jsme, že maximální počet publika připojeného na Facebook je právě v hlavním vysílacím čase.“

Již nyní existuje řada nástrojů, které již nyní pracují s partnery rozhlasového a televizního vysílání včetně hlasování v rámci živého vysílání.

Průzkum veřejného mínění a hlasování

Společnost Facebook představila hashtag Voting API, který televizním subjektům umožní zjistit názory diváků na jejich facebookových stránkách. Tato funkce již byla vyzkoušena v rámci pořadu Teen Choice Awards, kde uživatelé Facebooku rozhodovali online, kdo by měl získat zvláštní ocenění hlasováním na Facebooku v sekci komentáře.

2015-10-15_165647

Facebook umožní průzkum veřejného mínění pro TV stanice

Vlastní ikony

Facebook také poskytne ikony k využití pro živá TV vysílání, které umožní rozlišovat související obsah a vytvářet komentáře k dané události.

2015-10-15_165635

Facebook a jeho vlastní ikony pro TV vysílání

Zdroj/foto: techcrunch, flickr

Zajímá se o Internet, optimalizaci webů a nové trendy v oblasti IT. Má ráda cestování, Skotsko, dobrou hudbu a své Donské sphynxe, kteří jí při psaní často dělají společnost. Stále hledá nové výzvy a každý den se probouzí s úsměvem, protože vždy může být líp, ale i hůř. Ráda Vám zprostředkuje informace, které Vás budou zajímat a bavit.

Komentáře

Nahoru