FACEBOOK: Nové funkce pro publikaci videí na firemních stránkách

Facebook se v posledních týdnech zaměřuje především na videa. Aktuálně potěší správce firemních facebookových stránek, neboť přináší spoustu nových nástrojů pro publikaci videa. V následujících řádcích si prozradíme, o jaké změny jde.

video-upload-flow-basic-options

Nastavení videa na Facebooku

Nová sada nástrojů

  • Vyloučení videa z news feedu a timeline a jeho publikování ve složce stránky.
  • Zakázat embeddování videa na stránky třetích stran.
  • Nastavit video jako „tajné“, čímž bude viditelné pouze přes konkrétní URL adresu.
  • Přidat videu kategorizační štítek.
  • Vytvořit thumbnail náhled pro video.
  • Nastavit expiraci videa na určité datum a data budou uložena i po odstranění daného videa.
  • Omezit viditelnost videa vzhledem k pohlaví a věku.
video-upload-flow-advanced-options

Nové nástroje pro videa na sociální síti

Úpravy se týkají také video knihovny, k níž se dostanete přes Publishing Tools Tab. Můžete tak snadno a rychle dělat individuální i hromadné úpravy videí. Update se bude uvolňovat postupně, a proto se nestrachujte, že by se nedostal k vám.

A proč se Facebook rozhodl vylepšit nástroje pro videa? Záměr je jasný. Chce se vyrovnat YouTube, který dané funkce nabízí již dlouhé roky. Tímto krokem chce největší sociální síť přetáhnout část tvůrců z YouTube k sobě.

Zdroj / Foto: Media FB

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru