Facebook poslal agenturám svou karetní hru

Facebook už naše životy ovlivňuje dost, ale stále mu to nestačí. Doposud nás nemohl nijak zasáhnout, když jsme byli offline. Jenže teď vydal svou karetní hru. Není však určená každému, posílal ji jen agenturám.

Tisíc vybraných agentur, jejichž klienti utrácí za reklamu na Facebooku miliony dolarů, obdrželo v minulých týdnech pěkný dárek. Facebook pro ně ve spolupráci s londýnskou společností Human After All připravil dárek v podobě balíčku herních karet.

fb-cards

Nejsou to obyčejné karty, které by měly jen na zadní straně natisknuté logo Facebooku. Balíček karet agenturám dokonce pomáhá a ilustruje různé marketingové postřehy, které jim mají pomáhat využívat Facebook efektivně.

Jedna například vysvětluje, že o Halloweenu v roce 2014 se na Facebooku uskutečnilo 96,2 milionu interakcí. Další uvádí, že čerství rodiče tráví na svém mobilním zařízení 1,6 krát více času než ostatní uživatelé Facebooku.

fb-cards2

fb-cards3

fb-cards4

fb-cards5

Obsah se liší podle zemí, pro kterou je balíček určený – Facebook rozesílal agenturám v Británii, Francii, Španělsku a Itálii. Objevili se na nich například Santa Claus, Jay Z nebo Jon Snow z Hry o trůny.

Komentáře

Nahoru