Facebook spouští novinku pro neziskové organizace

Sociální síť Facebook před téměř dvěma měsíci oznámila, že sestavila nový tým, který má vyvíjet nové nástroje prospěšné veřejnosti. Tým zvaný Social Good pracuje na funkcích pro neziskové a charitativní organizace a prostřednictvím nových funkcí se mají tyto instituce zviditelnit. Nyní Facebook představuje první novinku pro neziskové organizace.

Prostřednictvím vyhrazených stránek mohou neziskové organizace získávat peníze na konkrétní kampaně. Může se jednat o kampaně na podporu uprchlíků či na podporu boje proti malárii a podobně. Nástroj usnadní práci miliardě uživatelů, která dobrovolně přispívá na tyto charitativní projekty.

fundraisers-on-desktop-and-mobile-v2

Nová funkce pro neziskové organizace

Stránky, které jsou vytvořené za účelem vybírání peněz, se jmenují Fundraisers (v překladu dobročinnost). Svým vzhledem se budou podobat běžným facebookovým stránkám. Nicméně, namísto reklam se objeví tlačítko „Darovat“ („Donate“). Aktuálně je tato funkce zpřístupněná Světovému fondu na ochranu přírody, Mercy Corps a Národní společnosti pro roztroušenou sklerózu. Během tohoto měsíce by se měla nová funkce objevit u dalších 37 organizací, mezi nimiž nebude chybět water.org a UNICEF.

Facebook nebude ztrátový, protože od roku 2016 bude nová služba zpoplatněná. Předpokládá se, že neziskové instituce budou platit určitou procentní provizi, která by měla pokrýt inkrementální náklady.

Zdroj / Foto: Mashable

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru