Facebook testuje speciální označení pro příspěvky z The Onion

Facebook testuje speciální označení pro příspěvky z The Onion

Znáte web The Onion? Zdánlivě vypadá jako běžný zpravodajský portál a pokaždé tam najdete spoustu zpráv, které vás zaujmou hned po přečtení titulku. A víte proč? Protože tyhle zprávy jsou kompletně vymyšlené. Jenže vy to možná nepoznáte a pak nepravdivé informace začnete šířit dále. A lidé ve vašem okolí zase nebudou vědět, že The Onion není žádný zpravodajský portál, a tak zpráva půjde ještě dál. Pak někoho možná napadne, že je zvláštní, aby se zpravodajský portál jmenoval „Cibule“.

A vzhledem k tomu, že na Facebooku je opravdu těžké rozlišit, co je pravda a co ne, společnost prý začala testovat funkci, které bude označovat falešné příspěvky satirických stránek jako je The Onion a jiné. Zdá se, že je to nenapadlo jen tak. Prý o funkci požádalo několik uživatelů.

Každý satirický příspěvek by prý měl být označen jako „Satire“. Již před několika týdny začal po internetu kolovat obrázek s vymyšleným příběhem, ve kterém bylo ono Satire skutečně napsané. Nicméně označení se objeví až poté, co uživatel na satirický odkaz klikne a pak se vrátí k Facebooku.

satire

Pokud jste tedy naprosto fascinování z jakékoliv neuvěřitelné zprávy, budete mít zřejmě smůlu. Takové zprávy se přestanou šířit. Nebo ne? Těžko říct, protože v dnešní době se stává klidně i to, že novináři převezmou nějakou falešnou zprávu, která pak obíhá svět jako skutečný příběh. Konkrétně jmenujme třeba Washington Post, který vzal příběh z Daily Currant (další satirické stránky). Pak se na to přišlo no…

Zdroj: We Are Social Media

Dlouholetá podpora týmu.

Komentáře

Nahoru