Facebook už zobrazuje reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají

Už nezáleží na tom, zda jste nebo nejste uživateli Facebooku. Inzeráty se k vám dostanou tak jako tak. Facebook je teď schopný zobrazovat reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají.

Až doposud to fungovalo tak, že Facebook mohl zobrazovat reklamy jen svým uživatelům. Společnosti se to hodilo, aspoň mohla využívat vše, co o vás věděla – co na Facebooku děláte, odkud jste, kolik vám je atd. Podle toho se daly reklamy dobře cílit.

facebook_ad

Jenže teď se budou reklamy na Audience Network (síť webových stránek a aplikací, na kterých Facebook zobrazuje reklamy mimo svou platformu) zobrazovat úplně všem uživatelům, kteří třeba Facebook nikdy neviděli.

„Dnes rozšiřujeme Audience Network, abychom mohli zobrazovat lepší reklamy každému – včetně těch, kteří nepoužívají nebo nejsou zaregistrováni na Facebooku,“ popsal Andrew Bosworth, viceprezident reklamy.

Samozřejmě že tato strategie významně zvýší Facebooku příjmy za reklamy. Také budou moci oslovit mnohem více lidí a třeba se jim podaří ohrozit i Google a jeho AdSense.

Komentáře

Nahoru