Facebook vám připomene videa, na která jste se nedodívali
Video jako takové má na uživatele největší emoční dopad, což si modrobílá sociální síť uvědomuje, a proto začala s testováním nové funkce.
Facebook hledal způsob, jak přimět uživatele, aby u videí strávili více času, a proto přišel s funkcí, která lidem připomene, že se nedodívali na konkrétní video. Upozornění na rozkoukaná videa s časem, kdy jste přestali video sledovat, se vám zobrazí v news feedu. A vyzve vás, abyste ve sledování videa pokračovali.
„Spousta lidí se dívá na videa během dne v news feedu a uloží si je na později, protože zrovna na tříminutové video nemají čas. Teď je jednoduché dokončit zhlédnutí videa na televizi, pokud tak chcete učinit například večer,“ řekl Dan Rose na konferenci Code Media VP of Partnerships ve Facebooku.
Uživatelé by mohli obsah Facebooku konzumovat stále častěji na chytrých televizích. Nicméně mluvčí Facebooku dodal, že se zatím jedná o časné stádium testování, a tak není stoprocentně jisté, zda bude někdy funkce dostupná všem uživatelům.
Zdroj: ReCode
Komentáře