Facebook zlepšil vzhled událostí
Vývojáři Facebooku pracují na jeho zdokonalení každým dnem a tak Facebook ve stejné podobě dlouho nevydrží. Poslední změna se týká událostí, které jsou momentálně více přehledné a svým vzhledem připomínají uživatelské a firemní profily.
Na levé straně najdete rám, kde je fotka události. Pokud není vložena, tak je tam původní obrázek Facebook události. Pod obrázkem se nachází tlačítko pro pozvání přátel. Pod tlačítkem je seznam potvrzených účastníků. Pokud se vaši přátelé zúčastní události, tak je najdete na vrchu.
V hlavním prostředním rámu, úplně navrchu, se nachází dotaz na účast, který se přesunul z tabulky po pravé straně. Možnosti zůstávají stejné : “ Zúčastním se“, „Možná“, „Ne “
Kontaktní informace o celé události se nachází pod dotazem o účasti a zeď, kde se mohou uživatelé aktivně zapojovat, najdete pod informacemi.
Pravá strana zůstala takřka beze změn, jsou zde reklamy.
Tento nový vzhled by měl být více přehledný pro všechny uživatele.
Náhled nové podoby události:
Komentáře