Facebook: Změna vzhledu stránek

Facebook: Změna vzhledu stránek

Není to tak dávno, co Facebook oznámil redesign News Feedu, a už přichází další změna. Tentokrát by se měla týkat především firem a správců stránek. Facebookové stránky se totiž dočkají nového designu.

Samozřejmě že se změny neprojeví okamžitě jako mávnutím kouzelného proutku. Facebook uvedl, že se jich můžeme dočkat během týdne. I když administrátoři některých stránek se s ním mohou setkat klidně už dnes.

Co se změní

V pravé straně timeline se budou zobrazovat všechny příspěvky stránky. Budou zobrazeny vlastně podobně, jak se zobrazují na timeline osobních profilů nebo jak je vidíme na Hlavní stránce. Levý sloupec bude obsahovat informace o stránce, včetně fotek, videí, URL webové stránky nebo kontaktů. Ukazatele klíčových záležitosí, jako je počet lajků nebo reklamy, budou umístěny úplně na pravé straně nahoře.

facebook-page-redesign

Co to znamená pro správce stránek?

Facebook tvrdí, že tyto změny pomohou administrátorům stránek snadněji najít informace, které potřebují. Objeví se také nová funkce v analytickém nástroji Page Insights. Jmenuj se Pages to Watch a správci stránek díky ní budou mít lepší přehled o stránkách podobných, jako je ta jejich. Budou tak moci snadněji sledovat, jak si tyto stránky v porovnání s nimi vedou.

Takhle nějak to bude vypadat v Page Insights:

facebook-pages-to-watch-insights

Nový layout stránek Facebook vysvětlil nějak takhle:

„Bez ohledu na to, kde se na vaší stránce nacházíte, si můžete nyní zobrazit informace o reklamě a počet To se mi líbí, stejně jako nepřečtená oznámení a zprávy.
Přidali jsme také nové možnosti navigace do horní části stránky, což usnadňuje přístup k vaší aktivitě a nastavení.“

Takže, administrátoři stránek, co na to říkáte?

Zdroje: Facebook, Inside Facebook, Gigaom

Komentáře

Nahoru