Facebook zpřístupnil formát reklamy Canvas všem uživatelům

Facebook zpřístupnil ryze mobilní formát reklamy všem uživatelům. Řeč je o produktových reklamách Canvas, přičemž uživatelé si mohou prohlížet produkty v plné velikosti ještě před odchodem z platformy na webovou stránku konkrétního prodejce. A pouze jedním klikem se uživatel v případě zájmu přesměruje přímo na stránky prodejce.  

Reklamy Canvas by měly přimět majitele webových stránek, aby ustoupili od užívání mobilních verzí svých webových stránek. Sociální síť apeluje na to, aby společnosti přesunuly veškerou komunikaci s mobilními uživateli právě na Facebook.

shopping feed canvas

Canvas reklamy na Facebooku

Reklamy Canvas jsou působivé, neboť mají potenciál vyprávět příběhy. Jakmile uživatel rozklikne příspěvek v news feedu, přenese se do režimu celé obrazovky. Snadno si prohlédne sérii fotografií, podívá se na video či přečte si text. Dokonce uživatel může být vybízený, aby otočil displej na šířku a vychutnal si panoramatický mód. A v neposlední řadě může fotografie přibližovat. Veškeré funkce můžete při sestavování reklam kombinovat.

Zdroj / Foto: Facebook

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru