Facebook zpřístupnil formát reklamy Canvas všem uživatelům
Facebook zpřístupnil ryze mobilní formát reklamy všem uživatelům. Řeč je o produktových reklamách Canvas, přičemž uživatelé si mohou prohlížet produkty v plné velikosti ještě před odchodem z platformy na webovou stránku konkrétního prodejce. A pouze jedním klikem se uživatel v případě zájmu přesměruje přímo na stránky prodejce.
Reklamy Canvas by měly přimět majitele webových stránek, aby ustoupili od užívání mobilních verzí svých webových stránek. Sociální síť apeluje na to, aby společnosti přesunuly veškerou komunikaci s mobilními uživateli právě na Facebook.
Reklamy Canvas jsou působivé, neboť mají potenciál vyprávět příběhy. Jakmile uživatel rozklikne příspěvek v news feedu, přenese se do režimu celé obrazovky. Snadno si prohlédne sérii fotografií, podívá se na video či přečte si text. Dokonce uživatel může být vybízený, aby otočil displej na šířku a vychutnal si panoramatický mód. A v neposlední řadě může fotografie přibližovat. Veškeré funkce můžete při sestavování reklam kombinovat.
Zdroj / Foto: Facebook
Komentáře