Falešná facebooková stránka trollí zákazníky

Někdy je lepší hodit připomínky zákazníků za hlavu. Občas jsou nesmyslné, stupidní nebo urážlivé, a tak je lepší nereagovat, než si vylít vztek. A nebo se na to podívat s nadhledem, jak se to daří falešné facebookové stránce Customer Service, která úspěšně trollí zákazníky různých firem.

Celou sbírku dobrých trollů si můžete prohlédnout na webu WeHopeThatHelps.com (Doufáme, že to pomáhá). Jak to tak vypadá, smyslem celého nápadu je z vytvořené facebookové stránky Customer Service reagovat na připomínky zákazníků různých firem. A vážně to stojí za to.

Customer Service tedy rozhodně nezastupuje každou společnost. Je to jen účet, který paroduje zákaznickou podporu.

Že to vypadá jako ghetto? Takže paní je rasistka.

rietta

Předem děkujeme za to, že jste napsala první písmena slov kapitálkami

mary

Takoví lidé by vážně neměli vychovávat děti

michelle

Koho zajímá nadýchané pečivo, když má mluvčí společnosti problémy kvůli pornografii?

elizabeth

Většina dětí se přestane polívat pitím okolo pátého roku věku

lindsay

Více vtipných odpovědí nespokojeným zákazníkům uvidíte na www.wehopethathelps.com.

Komentáře

Nahoru