Ferrero na výstavě EXPO 2015 v Miláně představí své globální iniciativy

Všeobecná světová výstava Expo se letos koná od 1.5. do 31.10. v Miláně. Kromě jiných se jí zúčastní také Ferrero Group jako oficiální partner pro speciální cukrářské výrobky. Výstava je totiž v letošním roce zaměřená na téma Potraviny pro planetu, energie pro život.

Ferrero svými výrobky jistě zaujme nejen malé, ale rovněž dospělé návštěvníky. Kdo z nás by nemiloval Nutellu, Kinder SURPRISE vajíčko nebo Ferrero Rocher. Ferrero stojí za většinou těch nejlepších sladkostí. Na výstavě se ale bude zaměřovat na inovace, komunikaci s lidmi, propagaci aktivního životního stylu a ochranu životního prostředí.

The Ferrero Group tower at Expo Milano 2015 “Nutella” - © Ferrero

„Jsme rádi, že se výstavy Expo Milano 2015 můžeme zúčastnit,“ uvedl generální ředitel Ferrero Group, Giovanni Ferrero. „Tato akce představuje významnou příležitost, jak mezi všemi zainteresovanými osobami a institucemi i v rámci občanské společnosti a obchodního světa zvýšit povědomí o tématech, která jsou pro naši budoucnost a pro planetu jako takovou naprosto zásadní. Prostřednictvím naší účasti a našich projektů v oblasti CSR po celém světě chceme přispět k prosazení obchodního modelu, který je udržitelný ve vztahu k životnímu prostředí i komunitám, v nichž působíme.“

Na co se Ferrero na výstavě zaměří?

Prvním subjektem, na který budou poukazovat, jsou lidé. My i vy. Kladou důraz na vztahy se zákazníkem, ale představí také své celosvětové iniciativy – nadaci Ferrero Foundation či program Kinder+Sport, který podporuje děti v pohybu.

Druhým důležitým aspektem jejich zájmu je naše planeta. Ferrero dbá na poctivé zemědělství, využívá obaly vyrobené z obnovitelných zdrojů a má stanovené jasné cíle, které naší planetě prospívají (např. snižování emisí CO2).

The Ferrero Group tower at Expo Milano 2015 “Excellence and Sustainability in Raw Materials” - © Ferrero

Kde to všechno najdete?

To hlavní o Ferrero Group zjistíte v pavilonu Search for Balance (Hledání rovnováhy), který se bude nacházet přímo u hlavního vchodu. Na své si přijdou i milovníci Nutelly, Ferrero Rocher nebo TicTacu, pro které budou připravené multimediální věže. Během 184 dnů výstavy bude navíc pod záštitou Ferrero probíhat celá řada akcí.

„Účast Ferrero Group na světové výstavě EXPO 2015 významně přispěje k tomu, návštěvník si z této jedinečné akce odnese hluboký zážitek,“ uvedl generální ředitel výstavy Expo 2015, Giuseppe Sala. „Ferrero bude působit v rámci celého areálu výstavy EXPO a obohatí tak řadu klíčových programů, přičemž silný zájem předpokládáme zejména u malých dětí, studentů, učitelů a rodin, tedy u jádra 20 milionů očekávaných návštěvníků. V tomto ohledu Ferrero dále umocní univerzální hodnoty a obsah výstavy EXPO, neboť se jedná o skutečně globálního lídra v oblasti cukrářského průmyslu, pro něhož sociální odpovědnost představuje jeden ze základních prvků firemní kultury a strategie.“

Hlavním cílem Ferrero Group, kterého chce na výstavě Expo Milano 2015 dosáhnout, je vytvářet hodnoty i po jejím skončení. V jedné z komunit, ve které působí, chtějí vybudovat školu, vzdělávací centrum nebo místo ke konání veřejných akcí.

Komentáře

Nahoru