Tisková zpráva: Giant zabodoval hned třikrát v prestižní soutěži WebTop100

Giant zabodoval hned třikrát v prestižní soutěži WebTop100

Tři přihlášené weby a hned tři první místa v uznávané soutěži, která každoročně vybírá nejlepší české weby a internetové kampaně. Takové ocenění si ze slavnostního galavečeru odnesla společnost Giant Interactive.

Slavnostní vyhlášení nejlepších českých webů pro rok 2013 proběhlo ve čtvrtek 7. listopadu v Praze. Zástupci společnosti Giant interactive, která se specializuje na tvorbu internetových stránek a internetový marketing, si šli pro ocenění hned třikrát.

Cenu získal web spořitelny, hotelu i mistrovství v hokeji

V rámci 12. ročníku prestižní soutěže WebTop10, kterou pořádá Dobrý web, získala 1. místo v kategorii Bank webová prezentace Raiffeisen stavební spořitelny (www.rsts.cz). Porota ocenila svěží a moderní design, který je přizpůsoben pro mobilní zařízení. Součástí vítězného portálu jsou i přehledné kalkulačky, kde si mohou uživatelé snadno spočítat své úspory. „Cílem nového webu bylo změnit vnímání Raiffeisen stavební spořitelny v očích veřejnosti, proto jsme se odklonili od konzervativní komunikace s uživateli a vytvořili hravý, jednoduchý a líbivý vzhled, který reprezentuje maskot Felix,“ sdělil Patrik Bajer ze společnosti Giant interactive.

Dalším webem, který získal cenu v soutěži WebTop100, jsou stránky brněnského hotelu Holiday Inn (www.hibrno.cz). Tato webová prezentace si odnesla 1. místo v kategorii Cestování. Porotu zaujala svým čistým, přehledným a elegantním designem, který je opět přizpůsoben moderním technologiím, jako jsou chytré telefony nebo tablety.

„Největším úkolem při přípravě nového webu bylo navrhnout moderním vzhled při respektování corporate identity mezinárodní hotelové sítě Holiday Inn. Při zpracování obsahu jsme si dali za cíl vytvořit výstižný a stručný obsah, který zároveň poskytne veškeré informace, jež uživatelé potřebují, včetně tipů na výlety v okolní nebo virtuální prohlídky,“ uvedl k vítěznému webu Patrik Bajer ze společnosti Giant interactive.

Do třetice si společnost Giant interactive odnesla 1. místo v kategorii Microsite za kampaň k letošnímu Mistrovství světa v ledním hokeji, kterou realizovala pro společnost Henkel ČR. Tato kampaň zároveň získala 2. místo za Nejefektivnější digitální řešení. Díky propracovanému inbound marketingu navštívilo tyto stránky během 14 dnů mistrovství více jak 1 milion uživatelů.

Hodnocení webů z hlediska efektivnosti digitálních kampaní se stalo novinkou letošní soutěže WebTop100. Tato kategorie je reakcí na to, že se aktivity firem v rámci digitálního prostředí neomezují pouze na tvorbu webu, ale zahrnují celkový internetový marketing, kterým se firma prezentuje. Ten se mnohdy odehrává mimo web například na sociálních sítích, ve vyhledávačích nebo na serverech s videi.

O soutěži WebTop100

Jedná se o prestižní soutěž, kterou každoročně pořádá Dobrý web. Letos proběhl již 12. ročník. Porota složená z 25 odborníků vybírala nejlepší weby. Kromě tradičních 11 oborových žebříčků do soutěže nově přibyly kategorie Mobilní řešení webů, Social media marketing, Digitální kampaň a Nejefektivnější digitální řešení.

O Giant interactive

Giant interactive (www.giant.cz) se specializuje na tvorbu internetových stránek a internetový marketing. Cílem společnosti je vytvářet weby, které nejen dobře vypadají, ale také odpovídají nejnovějším trendům a přinášejí svým majitelům maximální obchodní užitek. Mezi významné klienty společnosti patří Henkel ČR, Henkel CEE, KPMG, Raiffeisen stavební spořitelna, 3M, Microsoft ČR, Lindt, Kanzelsberger, Veletrhy Brno, Senát a Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR, Akademie věd ČR.

Kontakt

Jan Pivoňka

Giant interactive s.r.o.

U Prašné brány 1

110 00 Praha 1

Czech Republic

m: +420 603 912 972

t: +420 222 311 533

e: jan.pivonka@giant.cz

http://www.giant.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru