Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť

Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.

Responzivní reklama se může zobrazovat buď jako textová, nebo jako grafická. Vždy se přetvoří tak, aby vyhovovala požadovanému umístění či stanovenému cíli. Google podotýká, že responzivní reklamy mohou zlepšit zásah a dosažené výsledky.

responzivni reklama ukazka

Ukázka responzivní reklamy

V obsahové síti existuje nespočetné množství velikostí a typů reklamy, a proto se internetový gigant rozhodl pro zavedení responzivních reklam řešící tento problém. Stačí vytvořit pouze jednu reklamu, která se potom podle potřeby transformuje na potřebné velikosti. Také nabídne několik různých variant. U některé zobrazí jen logo, u některé jen obrázek, u některé obojí a podobně. Také si přizpůsobí barvy, pravděpodobně z toho, jaké barvy máte použité na obrázcích či logu.

responzivni reklama ukazka 2

Ukázka responzivní reklamy

Při vytváření responzivních reklam budete potřebovat podklady, jako jsou nadpisy, obrázky a vstupní stránky. Automaticky systém generuje reklamy, které se pak budou uživatelům zobrazovat. Nemusíte využít všechny podklady, například pokud chcete banner pouze s logem, nikoliv obrázkem, vložíte pouze logo.

Zdroj: Google

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru