Google chce narvat reklamu všude kam se dá. Za chvíli se z nich všichni zblázníme

Google chce narvat reklamu všude kam se dá. Za chvíli se z nich všichni zblázníme

Hlavním příjmem našeho oblíbeného Googlu jsou stoprocentně reklamy. Společnost proto přišla s dalším řešením, jak zvýšit svůj zisk. A jaký je nejjednodušší způsob? Zvýšit reklamu. Nově bude reklamy i v termostatech, na lednicích, autech, atp.

Kolikrát se vám podařilo na internetu vyhnout reklamám? Asi to bude velký oříšek, proto pro vás nebude až tak velký šok, že Google má ještě větší plány, kam reklamu narvat. Současným primárním cílem Googlu je zřejmě dostat reklamu na místa, kde je to zdárně nemožné. Proč? Neboť právě osudné reklamy Google živí. A proř by někdo počet reklam snižoval, když může mít víc peněz? Proto se začal poohlížet po nových místech, kde mi se jeho prodejná reklama mohla v budoucnu objevovat. Google již zaslal seznam určený pro americkou komisi pro cenné papíry, který matně naznačuje, kam všude chce mountain-viewská společnost zajít…

Všude jsou reklamy

Asi jasné je, že Google neukryje reklamu do skrytých míst. Nové reklamy chce dát do palubních počítačů u automobilů, na termostaty, lednice, na hodinky nebo dokonce na brýle. Společnost zároveň předpokládá, že uživatelé budou používat výhradně jejich služby, což vlastně bude mít za následek to, že budou mít pravidelně na očích dostačující množství reklam.

Nyní chybí jenom inspirace z Futuramy…

A co budoucnost reklam? Asi nás zahltí. Ještě lepší a inovační metodou by bylo, kdyby prodejci přišli s úžasným přístrojem, který by nám přetvářel naše sny na prosté reklamy, ale zatím to nevypadá, že by se někdo inspiroval oblíbeným kresleným seriálem Futurama.

Vše mají, takže jsou za vodou

Jenom dodám, když jsme u těch produktů, kde bude reklama. Tak Google již chytré brýle má, takže v tom až takový problém není. Před nedávnem také koupil výrobce termostatů Nest. Dále také začali rozvíjet projekt chytrých hodinek tématicky nazvaný Android Wear.

No, uvidíme, jak to bude vypadat…

Google chce narvat reklamy všude! Co budeme dělat?

Zdroj: nakedsecurity

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru