Google přestane hodnotit weby dle klíčových slov! Co to znamená pro obchodníky?

Již více než deset let marketéři používají správná klíčová slova k vyzdvihnutí svých webových stránek. Obchodníci důvtipně plnili odstavce klíčovými slovy, aby jejich weby byly pro Google lépe viditelné. Těmto dnům však bude brzy konec. Google totiž bude hodnotit weby i dle celkového obsahu a kvality.

Marketéři doposud spoléhali na vyzdvihnutí webů pomocí klíčových slov. Google se však rozhodl s tímto způsobem vylepšování pozice webů skoncovat. SEO se tím pádem bude dramaticky transformovat. Strategie klíčových slov již nadále nebude v popředí vynikajícího hodnocení ve vyhledávačích. SEO již nebude pouze o klíčových slovech, ale i o obsahu! Je třeba, aby texty měly relevatní přidanou hodnotu, kvalitní a aktuální obsah.

Tvořte texty pro publikum, ne pro vyhledávač

Důvod je jasný. Mnozí začali psát pro vyhledávací algoritmus, nikoli pro své zákazníky. Vznikla tak veliká spousta webových stránek, které jsou pro uživatele internetu naprosto neužitečné. Na toto musely vyhledávače dříve nebo později reagovat, protože pokud uživatelé najdou na prvních místech naprosto neužitečné stránky, služba pro ně bude nekvalitní a nebudou mít důvod vracet se. Lidé by měli na internetu nalézt takový obsah, jaký skutečně hledají.

Přehodnocení vaší SEO strategie

Nejlepší rada týkající se SEO zní: přestaňte být optimalizací posedlí. Namísto toho se zaměřte na to, co je skutečně důležité: kvalitní obsah. Vytvoříte – li obsah, který bude smysluplný, vaše publikum se pravděpodobně bude vracet číst další a další příspěvky. Nezapomeňte se také zaměřit na metriky. Pokud se nezajímáte o to, jak který příspěvek zaujal vaše publikum, jen mrháte svým drahocenným časem a publikum budete získávat o to hůře.

Kansas-City-SEO

Jak tedy získat vlastní publikum?

Velkým problémem „posedlosti klíčovými slovy“ je, že je na ně často spoléháno a jsou tedy masivně používána pro marketingové účely. Kdo však šel touto cestou, už asi zjistil, že tato praktika jednoduše nestačí. Stručně řečeno, SEO se v podstatě transfomuje ke kontextovému marketingu. Je to právě váš obsah, který sděluje světu co jste zač a co nabízíte. Bez kvalitního obsahu žádná klíčová slova váš business nezachrání.

zdroj: sitepronews, freedigitalphotos

 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru