Google propaguje službu My business, vybral si k tomu příběh o změně pohlaví

Pokud se ve společnosti začnete bavit o problematice transsexuálů a změny pohlaví, většina lidí vás začne ihned odmítat. Přičemž se jedná o opravdu důležitou věc, kterou by nikdo z nás neměl přehlížet a udělat si na ni jasný a neměnný názor. A pokud na diskuzi dojde, správně ho použít. 

Postoj naprosté většiny je však natolik evidentní, že se s ním nejdena globální společnost snaží něco udělat. K posledním značkám, které se přidaly k obhajobě patří například kalifornská společnost Google. Ta ve spolupráci s Venables Bell & Partners vytvořila silně emociální spot. V něm krátce vypráví příběh muže, který byl kdysi ženou.

Co se snaží Google říct?

Video popisuje, jak Jake prožil své dětství. Víceméně se jedná o jeho zpověď, kterou si dlouho musel nechávat pro sebe. Nyní s ní vyšel na světlo a vznikl z toho inspirující příběh. V několika záběrech ukazuje neuvěřitelnou změnu – první vousy, změnu poprsí apod.

Nyní má jediný sen – vybudovat si mužskou postavu a dosáhnout sebevědomí. K jeho splnění mu intenzivně pomáhá skupina mužů z tělocvičny City Gym. Mužů, kteří prošli úplně stejným osudem jako Jake.

Bez názvu-1

Google vytváří silně emociální spot, ve kterém vypráví příběh o změně pohlaví

A jak to souvisí s Googlem My business?

Služba Google My business slouží k podpoře malých a středních firem, které se chtějí zviditelnit. Na konci onoho spotu zazní věta: „City gym své lidi nachází“ A to především díky Googlu…

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru