Google si pohrává s barvou odkazů ve výsledcích vyhledávání

Internetový vyhledávač Google aktuálně testuje novou barvu pro odkazy ve výsledcích vyhledávání. Chce upustit od tradiční modré barvy, která signalizuje, že se jedná o odkaz. A chce ji nahradit barvou černou.

Technologický gigant experimentuje s černými odkazy ve výsledcích vyhledávání, ale možná ještě stále vidíte klasické modré odkazy. Nicméně pokud se změna dotkla i vás, potom se vám začnou odkazy objevovat ve stejné barvě jako ostatní text.

https---blueprint-api-production.s3.amazonaws.com-uploads-card-image-84076-Google-results

Změny v barvách. Odkazy jsou černé.

A nebudou se vám zbarvovat odkazy do fialové barvy, pokud jste danou stránku už předtím navštívili. Například, když se podíváte na obrázek, v pravé části je vidět fialový odstín odkazu Mashable, protože uživatel na něho už v minulosti klikl. Zatímco v levé části je vše v černé barvě, přestože uživatel už v minulosti na daný odkaz klikl.

Uživatelé s aktualizací nejsou příliš spokojení, což dokazují příspěvky na Twitteru.

twitter reakce

Díky, všechny odkazy ve výsledcích vyhledávání jsou černé. Teď nemohu vidět, na které jsem už kliknul. Dobrá práce!

A někteří čeští uživatelé zaznamenali, že Google testuje zelenou barvu pro reklamní štítek (viz obrázek níže). Uživatel tak snadno přehlédne, že se jedná o reklamu.

13133372_10209724555935090_4685020137108754415_n (1)

Zelený reklamní štítek, Zdroj: Lukáš Pítra

 

Zdroj / Foto: Mashable

Komentáře

Nahoru