Google spustil projekt pro neziskové organizace

Neziskové organizace mohou od Googlu získat bonusy, díky kterým ušetří a dostanou se do povědomí veřejnosti. Od pátého února mají zdarma přístup k pokročilým nástrojům Googlu a zdarma mohou inzerovat ve vyhledávání.

Program, který se nazývá Google Ad Grants, už jsme v Česku měli. Před pěti lety tu byla jeho pilotní verze Google Grants Beta. Tehdy bylo vybráno deset organizací, které si mohly užívat nabízených výhod. A protože se program osvědčil, od čtvrtka u nás opět funguje.

Doposud projekt běžel v 8 zemích. Ve čtvrtek se spolu s Českou republikou přidalo i Maďarsko, Polsko a Slovensko a Google plánuje počet zemí nadále rozšiřovat.

google_pro_neziskovky

Co organizace získají?

Pokud se organizace zapojí, získají následující výhody:

  • inzerci ve vyhledávání až do výše 10 000 dolarů měsíčně
  • kanál na YouTube a zvýšená kapacita nahrávání
  • profesionální firemní online nástroje Google Apps (Gmail, Kalendář Google a Disk Google s 30 GB úložného prostoru)
  • další výhody – výukové materiály, případové studie atd.

Z českých neziskovek mají s programem zkušenosti například Dobrý anděl, Člověk v tísni nebo Unicef.

„Jako nezisková organizace bychom si propagaci v takovém rozsahu mohli jen stěží dovolit. Každý měsíc plného využívání Google Ads Grants naši reklamu zobrazí 800 tisícům uživatelů a proklikne na ni téměř osm tisíc lidí,“ popsala Markéta Křížová z Dobrého anděla.

Zapojit do programu se neziskové organizace mohou prostřednictvím webového formuláře.

Komentáře

Nahoru