Google umožňuje přeskočení mobilní reklamy na YouTube

Podle společnosti Google se reklama před prohlížením snímku na Youtube objeví jen na pět vteřin. Po této době naskočí možnost přejít rovnou na vybrané video.

Na mobilních verzích se tak objevilo řešení, které měli pouze uživatelé stacionárních zařízení. Ostatní mobilní učastníci byli nuceni prohlédnout celých 25 vteřin reklamního sdělení. Toto opatření je velice chytré a podpoří růst cen reklamy při menším objemu zakázek. Google tak pomáhá sobě, aby zlepšil obsah videoslužby a nepřímo také odpůrcům nuceného sledování stále se opakujících sdělení.

Google neopomněl pochválit sebe a podtrhnout vstřícnost k uživateli: „Většina uživatelů si dnes prohlíží video spolu se svými přáteli na smartfonech, tabletech a počítačích. Lidé jej sledují spolu se svými přáteli, když stojí ve frontách nebo jedou autobusem domů. Proto jsme se rozhodli přidat nový formát reklamy do mobilní verze YouTube ještě v minulém roce, což umožnilo společnostem najít svoje zákazníky. Nyní jdeme dále a poskytujeme vylepšený systém TrueView pro mobilní zařízení“.

Zatím se mohou po 5 vteřinách odpojit pouze uživatelé operačního systému Android. Pro iOS zatím není řešení vyvinuto.

Zdroj: Wired

Komentáře

Nahoru