Google zacílí reklamy přímo na vás pomocí vašeho emailu

Google zacílí reklamy přímo na vás pomocí vašeho emailu

Google představil novou službu, kterou nazval „Customer Match“. Inzerenti tak v rámci PPC reklamy mohou oslovit své zákazníky pomocí jejich emailových adres. Společnost Google má totiž jedinečnou pozici k tomu, aby mohla spojit inzerenty se zákazníky všemi možnými způsoby.

Google představil novou službu, kterou nazval „Customer Match“ a umožňuje tak inzerentům v rámci AdWords spojit se se svými zákazníky pomocí emailů.  Zákazníci totiž vyhledávají na Googlu, kontrolují svůj Gmail nebo sledují YouTube. Společnost má díky tomu k dispozici velmi cenné informace o tom, co zákazníci hledají i kde se nacházejí. Tyto informace se pak snaží využít k ještě více relevantním reklamám.

Co umí služba Customer Match?

Pomocí „Customer Match“ tak bude možné oslovit zákazníky, se kterým již inzerující společnosti mají nějaký vztah – například již provedli nákup nebo patří do věrnostního programu. „Customer Match“ je tedy nový produkt, který pomáhá udržovat kontakt s těmi nejvýznamnějšími zákazníky. Umožní vám zvolit seznam emailových adres, kterým chcete, aby byla daná reklama zobrazována. Díky tomuto vylepšení pak bude možné vytvářet kampaně a reklamy speciálně navržené pro konkrétní zákazníky.

5346829113_22015fd16d_z

Google ví, zda sledujete Youtube, prohlížíte si svůj email nebo zrovna vyhledáváte…

Řekněme, že jste například cestovní agentura. Můžete například oslovit zákazníky, kteří se přihlásili do vašeho věrnostního programu, protože pravděpodobně plánují další cestu. Minule si například tito zákazníci koupili poznávací zájezd do Itálie. V tom případě můžeme speciálně pro ně vytvořit reklamu, která bude nabízet poznávací zájezdy.

Stejné množství reklam, konkrétnější cílení

Google rozpozná účet vyhledávajícího a například při sledování videa na YouTube může být zobrazena cílená reklama od inzerenta, který zadal emailovou adresu svého zákazníka. Neznamená to však, že vám bude zobrazováno více reklam. Pouze budou ještě více cíleny právě na vás.

Zdroj/foto: adwords.blogspot, flickr

Zajímá se o Internet, optimalizaci webů a nové trendy v oblasti IT. Má ráda cestování, Skotsko, dobrou hudbu a své Donské sphynxe, kteří jí při psaní často dělají společnost. Stále hledá nové výzvy a každý den se probouzí s úsměvem, protože vždy může být líp, ale i hůř. Ráda Vám zprostředkuje informace, které Vás budou zajímat a bavit.

Komentáře

Nahoru