Grafik natiskl svůj životopis na etiketu vlastního piva

Jak je těžké prosadit se jako grafik? Těžké, neboť normálních a řadových grafiků je velké množství. A ti, co mají vážně talent, se nemohou z nějakého důvodu uplatnit a ukázat svůj talent a nadání…

Stejný případ se stal kanadskému grafikovi Brennanovi Gleasonovi, který dobře věděl, že v jeho rodné zemi (Kanadě) je velké množství grafiků.  Avšak ne takových, jakým je on sám. Jak tedy na sebe upozornit? Aby si vás někdo všiml a popřípadě vám dal pracovní nabídku? Brennan přišel se zajímavou myšlenkou při vaření piva…

brennan-gleason-s-resum-ale

Světlý ležák s životopisem

Světlý ležák mu přinesl naději

Vyrobil domácí světlý ležák, který následně naplnil do čtyř lahví. K němu samozřejmě díky svým grafický dovednostem dodal etikety a kartonové krabice. Místo obvyklých žvástů o tom, jak je pivo úžasné, dal na etiketu svého piva svůj životopis.

„Je to jeden z mých sebepropagačních děl. Resumé + Pivo = Gleasonovo Resumpivo. Uvařil jsem hezký světlý ležák, když mi došlo, že by bylo skvělé ho použít k propagaci sebe sama a své práce. Krabice obsahuje životopis a každá láhev pak má na sobě jeden z mých výtvorů,“ uvedl Brennan pro web Dribble.

A co se všechno zájemci z etiket dozví? Díky netradičnímu CV se dozvíte, že Brennan pochází u Utahu. Také, že vystudoval grafiku na University of the Fraser Valley v Abbotsfordu. Dále, kde pracoval a jakých dosáhl zajímavých výsledků. Prostě a jistě normální CV, akorát na etiketě. Brennan také svůj životopis použil jako absolventskou práce na již zmiňované univerzitě…

Samotný grafik Brennan Gleason

Samotný grafik Brennan Gleason

Je však otázou, zda si poživatel a případný zájemce bude něco pamatovat po vypití celého balení, které obsahuje čtyři láhve.

Zdroj: www.cbc.ca

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru