Green marketing

O green marketingu hovoříme v případě výrobků, které jsou šetrné k životnímu prostředí, popřípadě je takový jejich obal. Šetrnost k životnímu prostředí je komunikována jako jedna z předností výrobku, čímž se výrobci snaží působit na segment ekologicky smýšlejících zákazníků.

Jak vypadá green marketing?

Pro ukázky green marketingu nemusíte chodit daleko – určitě si mnozí z vás vzpomenou na vlnu BIO (bioproduktů, biopotravin), které zaplavily náš trh. Pořád se v televizi omýlalo, jak jsou tyto produkty zdravější, jelikož nejsou při jejich pěstování používány chemické přípravky a nebo speciální hnojiva. Stejně tak různé obchodní řetezce nám všude oznamují, jak šetrn nakládají s odpady, že využívají ekologické nákupní tašky atd. Stejně tak se hojně využívá green marketing při prodeji elektrospotřebičů (nízká spotřeba u praček, ledniček, elektrických sporáků).

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru