Groupon dal na Facebook svůj produkt Banana Bunker a odpověděl na každý přiblblý komentář

Groupon je zahraniční společnost, která prodává slevové kupóny tak jako u nás například Slevomat. Před dvěma dny dali na Facebook jeden ze svých produktů – Banana Bunker. Plastový obal na banán, který má zaručit, že se nerozmačká. Příspěvek začali bombardovat fanoušci jedním hloupým komentářem za druhým a na každý z nich naprosto žoviálně Groupon odpověděl. Nepromeškali tak příležitost a získali velice podařenou virální reklamu.

Groupon vznikl v listopadu roku 2008, kdy začal prodávat v Chicagu. Jeho působiště se ale rychle zvětšovalo a Groupon začal působit také v New Yorku, Bostonu a Torontu. V roce 2010 už měli 35 milionů uživatelů.

Celý nápad se zrodil v hlavě Adrewa Masona a zaujal jeho bývalého zaměstnance, který do projektu v „seed“ fázi vložil 1 milion dolarů. V dubnu 2010 měl Groupon hodnotu 1,3 miliard dolarů.

Když pak ve čtvrtém čtvrtletí 2011 oznámili obrat téměř 9,8 miliard dolarů, investoři se jen hrnuli.

groupon-site

Odpovíme všem!

Když pak tento slevový agregátor před dvěma dny na Facebooku sdílel odkaz na produkt s názvem Banana Bunker, netušil jakou oblibu si získá u uživatelů. No oblibu – uživatelé začali spamovat příspěvek spoustou přihlouplých komentářů. Groupon se ale nebál a na každý z nich odpověděl pečlivě zváženou odpovědí.

Výsledkem samozřejmě bylo, že lidé příspěvek sdíleli a každý si chtěl přečíst chytrou odpověď na svou hloupou otázku.

Na nabídku Banana Bunkeru se můžete podívat zde. Pokud byste ale zatoužili jeden si objednat, máte smůlu. Všechny jsou vyprodané.

foto Adweek.com

foto Adweek.com

Mladý redaktor, který chce poskytnou svým čtenářům kvalitní obsah a zajímavé čtení. Zapálený programátor a hráč, který má v oblibě .NET a Linux. Dychtivý čtenář knih a milovník čínského jídla. Twitter → @jarekpetrik

Komentáře

Nahoru