Tisková zpráva: Heureka spustila novou kampaň upřímných recenzí zákazníků

Heureka spustila novou kampaň upřímných recenzí zákazníků

Společnost Heureka.cz spustila začátkem září novou televizní kampaň upřímných recenzí zákazníků a vrací se tak na obrazovky po třech letech. Podporuje tím svojí pozici největšího nákupního rádce na českém internetu.

 

Heureka není jen pouhým srovnávačem zboží a obchodů, ale také se zde jako zákazník dozvíte, jaké zkušenosti s výrobkem či obchodem měli ostatní klienti, zjistit skutečnou kvalitu, kterou vám prodejce upřímně nesdělí a tak můžete třeba i ušetřit nemalé peníze. K tomu, aby lidé šli už v samotném počátku nákupu na portál Heureka.cz, má motivovat tato nová reklamní kampaň.

 

Kampaň vznikla ve spolupráci s mezinárodní reklamní agenturou Saatchi & Saatchi, v produkci Adwood se režie ujal Daniel Růžička a mediální plánování zajistila agentura PHD. Spoty běží od začátku září na televizních kanálech skupin Prima Group, Barranodov a Óčko, nebo online na Youtube, Facebooku a velkých zpravodajských serverech. Brand manager firmy, Marek Dobrý, k tomu říká: ”Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků. Každý den jich na Heurece přibude 2 a půl tisíce, a jsou vždy nezávislé a upřímné. Zároveň máme zdaleka nejširší portfolio produktů.

 

Heureka_kampaň_2

 

Jsou spuštěny dvě vtipné verze spotu představující situace, při které jsou upřímné názory přinejmenším netradiční. Marek Dobrý upozornil na skutečnou hodnotu recenzí ostatních zákazníků, protože ty jsou při online nákupech klíčové. Pokračuje: „Právě to, že na Heurece uživatelé najdou miliony recenzí na produkty a e-shopy vyústilo v náš přirozený posun do pozice nákupního rádce. Naší ambicí je stát se pro zákazníka partnerem hned na začátku nákupního procesu a doprovázet ho až na konec, kde mu pomůžeme s porovnáním cen, výběrem toho správného e-shopu nebo i se samotným nákupem.

 

Heuréka má jako jednu z aktuálních priorit cíl motivovat zákazníky, kteří o nákupu teprve uvažují, aby šli na portál Heureky a tím si zajistili větší jistotu, že nakoupí opravdu dobře, a větší spokojenost po následném doručení a používání zboží. Brand manager Dobrý také dodává: “Pracujeme na lepším vyhledávání, nabízíme unikátní obsah, který vytváří sama komunita lidí nakupujících online.“ Heureka umí lidem poradit při klíčových otázkách nákupu, tedy co přesně chtějí lidé koupit, jakou značku a model, za kolik to mohou koupit a kde.

 

Pokud tedy už teď sháníte skvělé a kvalitní dárky na vánoce pro vaše nejbližší, začít s nákupy na Heurece je určitě dobrou volbou.

 

Heureka

 

O Heureka.cz

 

Největšího českého nákupního rádce založila v roce 2007 společnosti Miton Media a o rok později byla spuštěna slovenská verze. Mezitím byla přebrána několika dalšími společnostmi a dnes je členem české investiční skupiny Rockaway, do které patří také například Mall.cz, CZC.cz, nebo Uloženka.

rockaway

Společnost patří mezi 10 nejnavštěvovanějších webů v ČR a každý měsíc pomůže s nákupem v průměru 3 miliónům lidí. Na výběr je zde přes 20 miliónů produktů z různých kategorií a desítky tisíc internetových obchodů. Heureka uděluje certifikáty Ověřeno zákazníky spolehlivým a kvalitním e-shopům a vyhlašuje soutěže ShopRoku.

 

Zdroje: heureka.cz

 

Ráda objevuje svět kolem sebe. Cestuje, vzdělává se a potkává zajímavé lidi z celého světa. Věří, že v každém dřímá nějaký poklad, který lze nalézt. V životě si již sama vyzkoušela leccos a viděla i prožila věci, kterým lze často těžko uvěřit. Je plná života a miluje, když ho může předávat ostatním.

Komentáře

Nahoru