Hokusy pokusy – Lidl si doopravdy umí se svým webem vyhrát, profesionálové v akci

Povánoční čas zřejmě vyvedl pracovníky Lidlu z míry. Řekli si, že když jsou ty Vánoce, proč nedat zákazníkům věci za korunu, a to doslova. A tak aktuální nabídka ze dne 28.12. byla poměrně povedená…

Mám tu dneska pro vás něco menšího (a zajímavého) a staršího. Konkrétněji z doby po Vánocích, ale rozhodně vám to může trošku pomoci, pokud pracujete v nějakém internetovém obchodě. Berte to jako tip, co nedělat.

Kdo si hraje nezlobí aneb. „Chcete žehličku za korunu?“

Asi obchodní řetězce Lidl nemusím detailně představovat. Jejich internetovou webovou stránku také ne, ale zrovna nedávno zřejmě testovali rubriku. Hezké a nevinné, ale jenom trošku pozapomněli, že se na web/rubriku může dostat a sledovat ho celá republika. A rozhodně nabízet zboží ještě za jednu korunu, kdo by nekoupil… Možná si říkáte, že to určitě bylo složitě dostupné, že abyste se k tomuto dostali, museli jste projít několik desítek podstránek. Vůbec, cesta jednoducháAKTUÁLNÍ NABÍDKA -> Sobota 28.12.

lidl-pokus-1-kc

Lidl zřejmě testuje novou strategii: Vše za jednu korunu

zdroj: pooh.cz

Vybírá jen ta nejlepší témata a snaží se psát tak, aby to lidi bavilo. Nezastavuje se před ničím, na rozhovory bere suprové lidi. Řídí se heslem "Per aspera ad astra", tedy "Přes překážky ke hvězdám".

Komentáře

Nahoru