Humorná a odlehčená reklama společnosti Pampers nemaluje svět na růžovo

Společnost Pampers svěřila práci do rukou reklamní agentury Saatchi & Saatchi NY. V novém reklamním spotu na vlhčené ubrousky nevystupují roztomilé obličejíčky kojenců a čisté plenky. Reklamní agentura přišla s originálnějším nápadem. Hlavním motivem spotu Pooface je zachycení výrazu dítěte přesně před vykonáním potřeby do plenky.

Tato reklama nemaluje svět na růžovo, ale i přesto je originální, humorná a odlehčená. Pod hastagem #Pooface se brzy objeví podobné obličeje kojenců, které zašlou samotní rodičové.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru