Tisková zpráva: Hvězdy, které se objeví na e-commerce konferenci Shopexpo
Přednášky, expozice, workshopy a motivační setkání – na vše se můžete těšit na největší konferenci o e-commerce ve střední Evropě. Konference Shopexpo proběhne ve dnech 4. a 5. června 2015 v Ostravě. Pestrý program a přislíbená účast řady významných řečníků napovídá, že půjde o ojedinělou událost.
„Naší snahou je vytvořit největší a nejkomplexnější networkingovou akci, jakou mohou provozovatelé malých a velkých e-shopů v Česku navštívit,“ řekl Marek Krška, marketingový a obchodní ředitel společnost NetDirec, která konferenci pořádá. „Podle toho jsme také vybírali hosty, kteří mají, co říct jak k samotnému vývoji e-shopů, tak k sociálním sítím, webové analytice, logistice a dalším tématům. Jsme rádi, že se nám podařilo pozvat řadu lidí, kteří v Česku vystupují velmi zřídka, nebo dokonce vůbec poprvé.“
Na scéně se objeví zvučná zahraniční jména i český výběr
Zahraniční elitu zastoupí Matt Lee, který pracoval jako UX poradce v Amazonu a Zappos Family. Působil také v oblasti vývoje Xboxu v Microsoftu. A v současné době se zabývá UX průzkumem na serveru Booking.com. Další významnou zástupkyní tohoto odvětví je UX designérka MailChimpu Laurissa Wolfram-Hvass. Na scénu vystoupí také kanadská manažerka a konzultantka Kristina Mausserová, pro kterou však nebude přednášení na evropské půdě premiéra.
Jedním z hlavních českých „taháků“ konference budou i české špičky v oboru. Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers, je uznávaným expertem na sociální média. Vedle něj se objeví specialista na výkonnostní marketing David Špinar, Head of Performance v Googlu, a zakladatelka Zásilkoviny Simona Kijonková.
„Česko je velmocí e-commerce. Máme nejvíce e-shopů na hlavu a podstatnou část z toho tvoří malí živnostníci. Na druhé straně dochází k propojování retailu a e-commerce a do světa e-shopů vstupuje řada velkých hráčů i firem, které přichází z offline prostředí. Chtěli jsme všem těmto skupinám nabídnout akci podobnou těm, jaké jsou standardem v západní Evropě. To znamená nejen sedět a poslouchat, ale přímo se setkat a diskutovat s lidmi, kteří mají k tématu co říci. Zajímavá je i služba Speed Dating, během které můžete diskutovat s vystupujícími odborníky přímo o vašem konkrétním problému,“ podotkl Tomáš Jindříšek, Managing Partner pořádající agentury Dark Side.
Vstupenka platí na koncert i na jídlo
Pokud zakoupíte vstupenku do 30. dubna 2015, vyjde vás vstupenka na 2 490 Kč. Cena do 31. května 2015 je 3 490 Kč a těsně před akcí vyjde vstupenka na 4 490 Kč. S jednou vstupenkou budete mít přístup na všechny bloky konference Shopexpo. V ceně je také občerstvení v místě konání, večerní afterparty s koncertem kapel Buty a Mňága a Žďorp a také jízdenka na speciální Leo Express z Prahy do Ostravy. Účastníci konference Shopexpo mohou získat také různé slevy na ubytování ve vybraných hotelech v Ostravě.
Zdroj: Businessworld.cz / Shopexpo
Komentáře