IKEA vzala vyhledávací dotazy z Googlu a přiřadila k nim produkty
Máte občas pocit, že byste na své problémy ve vztahu potřebovali psychoterapeuta? Zapomeňte na to. Retail Therapy, kterou spustila IKEA, vám pomůže daleko lépe.
Chytrá kampaň se snaží vyřešit nejčastější problémy v mezilidských vztazích. IKEA si uvědomila, kolik Švédů používá k hledání vztahových problémů Google, a tak přišla s geniálním nápadem. Vzala nejčastější vyhledávací dotazy a přejmenovala podle nich své výrobky.
Vtipně přejmenovaných produktů jsou tam desítky. U některých je zcela jasné, co tím IKEA chtěla říct. Tak sledujte:
Když sníte v IKEI moc masových kuliček, potřebujete sportovat.
Když se potřebujete omluvit partnerce, bude to chtít hodně velký papír.
Když vás dítě neposlouchá, bude se vám hodit tamburína. Tu nepřeslechne.
Pokud pořád nechce říct, že vás miluje, možná by to mohl napsat na magnetickou tabuli.
Další povedené výrobky najdete přímo na webu IKEAretailTherapy.com. Za nás je to rozhodně jedna z nejpovedenějších reklamních kampaní poslední doby!
Komentáře