Infografika: Kdy se vyplatí responzivní design?

Infografika: Kdy se vyplatí responzivní design?

Čím více se rozšiřují zařízení jako jsou mobily a tablety, tak tím více je jasně, že jedná velikost webstránky už nestačí. Responzivní web design se uvádí jako všeobecně platné řešení. Je ale skutečně správné pro každého?

V této infografice od Monetate se jako první dozvíte, co to vlastně responzivní design je. Jedná se o design, který přizpůsobí svoje rozvržení rozllišení daného zařízení. Výsledkem je, že uživatel získá stejný dojem ze stránek, ať už je na nich z mobilu nebo počítače.

Otázka responzivního designu je určitě aktuální. Více než 21% trafficu pochází ze smartphonů a z tabletu a více než 28% Američanu na internet více přistupuje přes tablet/mobil než přes počítač. Stejně tak i roste počet objednávek přes smartphone nebo tablet.

Kromě toho se v infografice seznámíte s výhodami a nevýhodami responzivního designu. Největší výhodou je již zmiňovaná stejná zkušenost pro uživatele, ať se připojí z jakéhokoliv zařízení. Největší nevýhodou je ale asi cena a pomalejší stahování.

responsive_desing

Zdroj:monetate.com

Komentáře

Nahoru