INFOGRAFIKA: MonkeyData vs. Google Analytics – tam, kde GA končí, MD začínají

Na adresu českého startupu MonkeyData čas od času přijde dotaz, v čem jsou jiní než Google Analytics. Proto vytvořili infografiku, ve které představují hlavní odlišnosti a ze které vychází, že nejde o konkurenci, ale o symbiózu.

MonkeyData totiž využívají sledování návštěvnosti webu jako jeden z řady zdrojů svých automatických analýz. Dále jsou to např. data z e-shopu (objednávky, produkty, zákazníci) nebo online marketing (PPC, srovnávače, sociální sítě).

Samozřejmě nikdo netvrdí, že odteď máte používat MD místo GA. V Google Analytics stále najdete pokročilé analýzy svých webových dat. Ovšem ne každý je potřebuje, a navíc pokud chcete jen (bez práce) zkontrolovat, jak je na tom aktuálně váš e-shop z komplexního pohledu, jednoduše otevřete MonkeyData.

 g+-vs-md_v2-1

 

Článek vznikl za pomoci startupu MonkeyData.

MonkeyData - analytický nástroj pro e-shopy. Žádné nastavování, stačí napojit a máte svá data na jednom místě a pod kontrolou. www.monkeydata.cz

Komentáře

Nahoru