Infografika: Objevte tajemství billboardů

Infografika: Objevte tajemství billboardů

V ulicích je umístěno obrovské množství billboardů. Možná je to v dnešní době už trochu zastaralý vynález, možná vám připadá, že je lidé stejně přehlížejí a nevěnují jim moc pozornosti. Ale vězte, že pokud vytvoříte dobrý billboard, rozhodně pak zaujme. Jenže co znamená dobrý billboard?

Dobrý billboard je takový, který je nepřehlédnutý. A jak vytvořit nepřehlédnutý billboard vám poradí infografika od euroAWK. Zjistíte v ní, že billboardy jsou nejpoužívanější formou „Out of Home“ reklam, že lidé jednomu billboardu věnují průměrně 3 – 5 sekund. Objevíte také tři základní prvky dobrého billboardu, podíváte se na barvy nebo velikost a typ písma. Dokonce nahlédnete i do neuromarketingového výzkumu, v němž zjistíte, co zvyšuje a snižuje naši pozornost.

infografika_euroawk.CZ

Dlouholetá podpora týmu.

Komentáře

Nahoru