Instagram Ads: Nastavte nové cílení

Ve světě marketingu hraje Instagram stále větší roli. Na významu nabral v okamžiku, kdy zpřístupnil sponzorované příspěvky, respektive reklamy. Tato služba je zajímavá pro celou řadu firem ze všech koutů světa. Reklamy v podobě fotografií či videí jsou mnohem zajímavější než reklamy textového charakteru. Nyní Instagram aktualizoval nastavení reklam a umožňuje další možnosti cílení.

Sociální síť Instagram oznámila inzerentům, že nyní mohou nastavovat nové cílení svých reklam. Je možné reklamy optimalizovat nejen na konverzi, ale také na dosah a frekvenci.

tumblr_inline_nwzsxafNXq1tayze1_540

Na Instagramu můžete cílit na dosah a frekvenci.

Pokud se chcete dostat do povědomí uživatelů, můžete platit u reklamy za dosah a frekvenci, nikoliv za konverzi. Můžete si tedy koupit, kolik lidí reklamu uvidí a jak často. Získáte tím lepší kontrolu nad svými reklamami.

Na Instagramu a Facebooku budete pracovat se stejnými metrikami a zdá se to jako dobrý nápad. Tato funkce je velice užitečná, neboť budete moci zvýšit efektivitu svých reklam, cílit na publikum s větší pravděpodobností konverze na obou platformách.

tumblr_inline_nwzsvf2Xwe1tayze1_540

Vyprávějte příběh pomocí Carousel Ads.

Instagram také zjistil, že reklamy Carousel Ads mají lepší výkon (až o 58 % vyšší konverze), tudíž dává možnost inzerentům zakoupit reklamy Carousel Ads i na Instagramu přes rozhraní Ads API, Facebook Power Editor a Ads Manager. Všechny možnosti pro nastavení reklam na Instagramu jsou nyní dostupné v nástroji Ads Manager.

Zdroj / Foto: Wersm

Komentáře

Nahoru