Instagram Ads přichází do České republiky! Jak se připravit?

Instagram je nejoblíbenější sociální platforma, která slouží ke sdílení vizuálního obsahu. Stejně jako je možné sponzorované příspěvky na Facebooku cílit na českou populaci, bude možné sponzorované příspěvky na Instagramu také cílit na české uživatele. V následujících řádcích si prozradíme, jak připravit reklamní kampaně pro Instagram.

Založte si nový účet na Instagramu. Pakliže již účet máte, vytvářejte obsah relevantní vaší značce. Velmi důležité je vybudovat si komunitu sledujících. Jak nové sledující přilákat? Jelikož je Instagram především vizuální platforma, sdílené příspěvky by měly být vizuálně krásné a měly by něčím zaujmout. Než daný příspěvek sdílíte, vždy se sami sebe zeptejte, zda byste takovou fotografii / video chtěli na Instagramu vidět.

instagram

Instagram Ads konečně v České republice

Co od Instagramu očekáváte?

Nejprve byste si měli stanovit cíl, který by měl Instagram přinést. Existují různé cíle – komunikační, prodejní, sdělovací apod. Prostřednictvím vizuální platformy můžete potenciální i stávající klientelu seznámit s novým produktem a jeho využitím. Dále s nimi můžete sdílet své hodnoty a budovat si tak jméno společnosti. Ať už je cíl jakýkoliv, měli byste se odlišit od konkurence. Buďte něčím unikátní. Samozřejmostí jsou hastagy relevantní vašemu obsahu.

Chcete-li se podívat, jak se buduje jméno na Instagramu, doporučujeme zhlédnout profily Hawkers.co, Nike, Hugo Boss, Wallapop či ZOOT.

Propojte Business Manager s Instagramem

Pro správnou funkčnost Instagram Ads je nezbytné propojit instagramový účet s Business Managerem.

  1. Přejděte do Business Manageru.
  2. Klikněte na Nastavení → Instagramové účty.
  3. Klikněte na Zaregistrovat nový instagramový účet.
  4. Zadejte uživatelské jméno a heslo. Klikněte na Další.
  5. Abyste pro reklamu povolili použití instagramového účtu, zaškrtněte políčko u příslušného účtu pro reklamu a klikněte na Uložit změny.

V neposlední řadě si určete rozpočet pro Instagram Ads. Následně vytvořte publikační kalendář na měsíc dopředu. A začněte fotit, formátovat, upravovat a tvořit. Nezapomínejte na originalitu!

Zdroj: News Feed, Facebook

Komentáře

Nahoru