Instagram má už více než 500 tisíc inzerentů

Instagram ve čtvrtek 23. září 2016 oznámil, že počet inzerentů přesáhl hranici 500 tisíc. V posledních 6 měsících se počet inzerentů více než zdvojnásobil, přičemž mezi inzerenty se objevují firmy z celého světa. Největší základnu inzerujících firem mají USA, Brazílie, Velká Británie, Austrálie a Kanada.

„Když jsme začali podnikat, měli jsme představu o Instagramu a Facebooku. O tři a půl roku později využíváme Instagram, abychom se spojili s lidmi z celého světa, kteří se chtějí připojit k naší misi bojující proti rakovině dětí. Nebýt Instagramu, nebyli bychom schopni změnit životy tolika dětí bojujících s rakovinou,“ říká Brian Keller, spoluzakladatel a COO organizace Love Your Melon.

Instagram spustil reklamy v září loňského roku, přičemž od té doby byla zveřejněna už více než 1 miliarda reklam.

Sociální síť představila také Instagram Business Tools, prostřednictvím kterých podniky hledají nové zákazníky a smysluplně se spojují s lidmi. V průběhu dvou měsíců bylo převedeno na obchodní profil 1,5 milionů firem.

Zdroj: Instagram Business

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru