Instagram má už více než 500 tisíc inzerentů
Instagram ve čtvrtek 23. září 2016 oznámil, že počet inzerentů přesáhl hranici 500 tisíc. V posledních 6 měsících se počet inzerentů více než zdvojnásobil, přičemž mezi inzerenty se objevují firmy z celého světa. Největší základnu inzerujících firem mají USA, Brazílie, Velká Británie, Austrálie a Kanada.
„Když jsme začali podnikat, měli jsme představu o Instagramu a Facebooku. O tři a půl roku později využíváme Instagram, abychom se spojili s lidmi z celého světa, kteří se chtějí připojit k naší misi bojující proti rakovině dětí. Nebýt Instagramu, nebyli bychom schopni změnit životy tolika dětí bojujících s rakovinou,“ říká Brian Keller, spoluzakladatel a COO organizace Love Your Melon.
Instagram spustil reklamy v září loňského roku, přičemž od té doby byla zveřejněna už více než 1 miliarda reklam.
Sociální síť představila také Instagram Business Tools, prostřednictvím kterých podniky hledají nové zákazníky a smysluplně se spojují s lidmi. V průběhu dvou měsíců bylo převedeno na obchodní profil 1,5 milionů firem.
Zdroj: Instagram Business
Komentáře