Instagram představil nový formát reklamních příspěvků

Reklamy na Instagramu jsou s námi od října 2013. Je to už dlouhá doba, ale hlavně měly až doposud stále stejný formát. Instagram je vůbec neinovoval.

Teď ale přišla výrazná změna. Inzerenti budou moci v rámci jednoho příspěvku sdílet až čtyři snímky, které si uživatelé prohlíží přejetím prstem. Jedná se vlastně o kolekci snímků, což je výhodné třeba v případě, že chcete svým potenciálním zákazníkům vyprávět nějaký příběh nebo ukázat výrobek z několika stran.

Jen si to představte. Restaurace by mohla předvést, z jakých surovin vaří, automobilka by mohla ukázat několik vlastností vozidla a přidat odkaz, abychom se o novém modelu dozvěděli více. Nechybí totiž ani možnost přidat ke kolekci fotografií odkaz na web společnosti.

Zatím se jen testuje

Není pochyb o tom, že inovace reklam není výhodná jen pro inzerenty. Lépe zaujme i běžné uživatele. Podívejte se na příklad reklamy pro neziskovou organizaci Pencils of Promise, která buduje školy v Africe. Obsahuje tři snímky a výzvu k finanční podpoře.

instagram-carousel

Nový reklamní formát je v současné době k dispozici jen omezenému počtu společností, ale když budete mít štěstí, třeba ho na Instagramu uvidíte. Jestli bude mít dostatečný úspěch, budeme se s ním zanedlouho setkávat všichni.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru